Pv_Anders Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hei. hva type vinge passer best på 940 stv? med bremselys. hvis en skal gå for 960 95- front. hva må byttes? skjermene, panser, frontplate? noen snakker om a stolpene?? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hei. hva type vinge passer best på 940 stv? med bremselys. hvis en skal gå for 960 95- front. hva må byttes? skjermene, panser, frontplate? noen snakker om a stolpene?? på forhånd takk Hallo! Jeg har akkurat kjøpt meg en takspoiler på BCB som er 2005 look. Er tilpasset 940. Prøvde orginal 940 vinge på jobben + 05 typen, og fant ut at 05typen kommer til å bli veldig bra! Den bygger litt lenger ut og ser mer sportslig ut :) Tenkte å kjøpe orginal gjennom jobben og tilpasse den selv,men så kom jeg over nettsida til bcb hvor de altså har laget 05 look (med bremselys). Den skal lakkeres imorra, så får vi se hvordan den blir på :) Men om du ikke har spoiler så hjelper det veldig på med en orginal en og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pv_Anders Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 vil ha en som ser bra ut på bilen.. når eg først prøver å gjøre den pen... så trenge det jo ikkje se ut som det er kastet på bilen heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Det kommer an på hva du gjør det til sjøl først og fremst. Da får du kjøpe deg en orginal en da vett. Ikke noe annet som passer 100%. Prøvde jo på min med 05 spiler og det blir veldig pent, uten noe særlig tilpassing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pv_Anders Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 link eller bilde til hvordan den ser ut?? prøvde å finne den på bcb sine sider, men fant den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 link eller bilde til hvordan den ser ut?? prøvde å finne den på bcb sine sider, men fant den ikke. Når du er på hovedsida der så ruller du deg litt nedover til du ser en grå 04 type med spoiler, ser nesten bare spioleren. Når du trykker der kommer du inn på siden med alle spoilere. Ligger lang ned, er nr sju nedenfra. Det står den skal ligne 850/v70, men det er feil, det er samme som sitter på 01 og nyere. Ble overrasket han i butikken der og da han så det var 05 look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg