[E-30]Frost Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Heisann! Lurer på å kjøpe denne bilen: http://home.no/pixar/bmw/IM001461.JPG Finnes også på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=268837 Men jeg syns prisen kanskje er litt drøy. Er en kompiss som selger den da, så jeg lurer på hva som kan være en ok pris å by. PS: jeg liker denne bilen, så du trenger ikke dra i gang diskusjonen om hvor stygg/tøff denne bilen er :D Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 maks verdt 50k er det bilen jeg tror så trenger den ny lakk oxo mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Har hørt at det skulle være mye rust under all stylinga... Men eg har ikkje sett næreme på bilen selv så skal ikke si noe sikkert. (kan jo være rykter satt ut av noen så va misunlige=) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Vil også si MAX 50k. Kommer jo helt ann på hvor rusta den er osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by kas maks verdt 50k er det bilen jeg tror så trenger den ny lakk oxo mvh Ja! Skal love deg at denne bilen trenger ny lakk! :) Ellers er det en del rust på den i motor rommet og litt andre steder. Under stylinga vet jeg ikke, men bør sjekke :D Takker for svar. Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Sjekk under innerskjermen foran.. den verste rusten fant jeg der.. Ellers så er støttdempertårna ganske utsatte tror eg.. samt kanaler ol. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by svein Sjekk under innerskjermen foran.. den verste rusten fant jeg der.. Ellers så er støttdempertårna ganske utsatte tror eg.. samt kanaler ol. Aha, takker for det! Så du har sett på den allerede ja. Tenkte du på å kjøpe den elle? Jeg tror jeg heller finner meg en vanlig 325i å pusse opp, så hiver jeg bare på det nye GTS kittet som ramlet ned i posten netopp :) Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg