oddove Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hvorfor finner jeg ikke Saxo som underforum på Citroen?? Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Eller ZX.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Nå er det det ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 DR_S: får jeg gi deg en klem? ;) Fra spøk til alvor; jeg sendte da en PM til HåkonA om akkurat dette, men har ikke fått noe lyd tilbake... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Takker!!:-) Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg