KaiFred Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 du får den sikkert på høggern for rundt 2k til 3 k . Men av meg skal du få den for 1500kr, fordi den ligger bare her, års model på din bil? høres bra ut, skal si i fra til deg om jeg trenger :) er en 1995 modell Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Iflg. guruene på OOF er det sjelden en ECU tar kvelden. Stopp på V6 trodde jeg pleide å være pga defekt veivsensor. Jeg hadde gjort meg bryet med å spørre her: Omega Owners Forum - Omega General Help før du begynner å bytte hjerne. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Iflg. guruene på OOF er det sjelden en ECU tar kvelden. Stopp på V6 trodde jeg pleide å være pga defekt veivsensor. Jeg hadde gjort meg bryet med å spørre her:Omega Owners Forum - Omega General Help før du begynner å bytte hjerne. flere av mekanikerne hos opelsjappa her mente at det kunne være nettopp denne sensoren, men de syns også det var rart at bensinpumpa ikke gikk når jeg setter på tenninga... kan jo forstå at gnisten forsvinner hvis den sensoren har tatt kvelden, men bensinpumpa ville vel gått med bare tenninga på?! Det typiske er at han jeg skulle låne hjerne av hadde solgt bilen rett før helga :( Får sette meg i sofan i verkstedet og furte... :P Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er ikke helt sikker på hvordan det er på V6. På 2L går pumpa et lite sekund når man skrur på tenninga for å så å skru seg av igjen. Da starter den ikke igjen før den har fått signal fra veivsensoren om at motoren har dratt rundt 1 eller 2 runder. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 perfekt, hjernen jeg har er fra en 95- da blir det ikke noe problemer der hvertfall. gi rask beskjed, trenger penger fort, fikk omreg, på nye bilen som var veldigt høy! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hvis du av en eller annen grunn ikke får gnist på en slik opel, stopper bensinpumpen også, å omvent vis bensinpumpa er defekt, låser du opp bilen med nøkkel ell bruker du fjærnstyringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hvis du av en eller annen grunn ikke får gnist på en slik opel, stopper bensinpumpen også, å omvent vis bensinpumpa er defekt, låser du opp bilen med nøkkel ell bruker du fjærnstyringen? bruker fjernkontrollen. som nevnt tidligere fungerer bensinpumpa når man kjører 12v rett på, så den burde jo være i orden... Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg