PrinsWilhem Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Hvordan strammer jeg til pedalene? (hvordan strammer jeg clutch vaier og bremsevaier) Når jeg dytter clutchten inn, så går den ikke helt ut igjen, kan dra den ut 2 3 cm etter jeg har tatt bort foten. Litt plagsomt for pedalen kommer så langt inn.. Og samme med bremse pedalen, bare den er det bare litt slerk i, hvis jeg tar tak i den så er den lissom litt løs. Hvis dere skjønner. Bilen er en golf helpme Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 :D Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by sheriff Hvordan strammer jeg til pedalene? (hvordan strammer jeg clutch vaier og bremsevaier) Når jeg dytter clutchten inn, så går den ikke helt ut igjen, kan dra den ut 2 3 cm etter jeg har tatt bort foten. Litt plagsomt for pedalen kommer så langt inn.. Og samme med bremse pedalen, bare den er det bare litt slerk i, hvis jeg tar tak i den så er den lissom litt løs. Hvis dere skjønner. Bilen er en golf helpme Fjerna akkurat slark i audi 90n til en kompis med hydrauilsk klutsj, det var ganske enkelt, legg deg ned under å lirk på pedalen, den er hengt opp flere steder, det er sannsynligvis slark på den bolten pedalen roterer rundt midt på pedal stanga liksom, det er ikke mye slark som skal til før det blir mye vandring, vi borret hullet 1.5mm større og satt inn en større bolt, da kom pedalen helt ut.. Problemet er sannsynligvis inne i kupeen på bilen hvertfall Sikkert det samme på bremseped. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 JA er det jeg mener da.. Inne, ved pedalene.. Veit ikke om det er vaiere eller hva det er under der jeg vel. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg