Cornadiuz Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ja, skjønner deg godt :) Blir bra når du får delene og litt lakk på Stylinga :thumb Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ja sant, har jo bare hatt de i ca 4-5 mnd uten å få de på så:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hmm... nå begynner jeg å bli passe irritert av å vente. når de sier at pakken skal være hos meg mellom uke 2 og fire og den ikke har kommet når det er midten av uke 6 begynner jeg å lure litt. noen som vet hva som kan gjore at det tar så lang tid eller? får jo ikke gjort noe med bilen før jeg får disse delene for jeg har med noen ting som skal lakkes sammen med delene jeg allerede har. såå kjedelig å vente på deler som aldri kommer:( Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hadde de delene på lager da? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 jepp og delene ble sendt 4 januar. veldig kjedelig når jeg bare har de delene igjen for å få ordnet bilen helt:( Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 ring dhl å hør. kan hende de ligger på nærmeste terminal, uten at de vet hvem det skal til. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 ja kan jo gjøre det. men har sjekket på adressen og greier og der står det klart hvor det skal hen. men er vel eneste mulghet ser det ut som. venter denne uken og så ringer jeg på mandag:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hmm... nå begynner jeg å bli passe irritert av å vente. når de sier at pakken skal være hos meg mellom uke 2 og fire og den ikke har kommet når det er midten av uke 6 begynner jeg å lure litt. noen som vet hva som kan gjore at det tar så lang tid eller? får jo ikke gjort noe med bilen før jeg får disse delene for jeg har med noen ting som skal lakkes sammen med delene jeg allerede har. såå kjedelig å vente på deler som aldri kommer:( Ja, er utrolig kjipt å vente på godsakene.. Tror ikke det er NOEN Styling firma i Norge, som klarer gang på gang å levere til rett tid. Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Nei der er jeg enig. jeg har brukt tre i norge og ingen klarte å levere riktig. de krever at ve skal betale delene etter et par deger men tar jo ca en uke før de sender det så:s Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 det kan man si.... venter fortsatt på senkesettet mitt. Har gått 7 uker nå :S jaja. er vel like rundt hjørnet får jeg håpe. har jo betalt og greier :( Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hehe det er greit å vente i en til to uker for da er du skikklig spent på å få det og se litt på det(selv om du vet hvordan det ser ut) men når det begynner å dra seg ut blir man bare mer og mer irritert. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmast Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 De bygger opp spenningen hos folk. Venter noen uker før de sender sånn at du blir ekstra glad når du mottar det:)(Og litt irritert fordi det tok så jevla lang tid) Siter Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 De bygger opp spenningen hos folk. Venter noen uker før de sender sånn at du blir ekstra glad når du mottar det:)(Og litt irritert fordi det tok så jevla lang tid) hehe, joda. Eller irritasjon. Setter pris på å få varen jeg har kjøpt og betalt til avtalt tid :) Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Ja når vi har betalt på forskudd så skal det i allefall ikke ta lang tid før det skulle være noe i posten. de har jo faktisk fått pengene for varen som vi ikke har fått:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Mens jeg har sittet å ventet på de trege delene mine har jeg begynt å lure litt på xenon sprederene jeg har kjøpt. jeg har xenon 6000k i nærlysene og håper virkelig ikke at sprederene mine (hella micro de-xenon) lyser likt, alså lik farge på xenonet i spredere og nærlys. noen som har noen gode bilder av lyset til Hella micro de-xenon lysene? har søkt litt på internett, men ikke veldig bra bilder som ligger ute. noen som vet sann ca hvor lenge en med sånn passe peiling kommer til å bruke på å sette på spredere? jeg vil tro det er med braketter så jeg ikke trenger å lage det. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg