Audi4Life Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) Sånn da har jeg klart å fått denne bilen ned på dekkene også:D senka 90/80 så det bør holde uten å valse, litt subbing er bare godt å høre:) her har dere noen smakebiter. flere kommer den 4-5 september, får klage til militæret hvis det er lenge å vente hehe:) har ikke sett alle bildene selv enda:D Endret August 26, 2009 av Audi4Life Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Du kan jo neppe subbe med den senken der? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 å jo da:) synes det er litt merkelig men fjærene er merklig mykere enn jeg trodde. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Ja, hvis du er myke fjører er det jo greit :) Min ligger jo på bakken, og jeg subber ingenting.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 ja er det som er greia:) bare man tenker litt over det så unngår man å subbe, så ekke så stress. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Skulle egentlig hatt den en Smule lavere, men fungerer dårlig pga. at fjærene er ganske Myke. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Skulle egentlig hatt den en Smule lavere, men fungerer dårlig pga. at fjærene er ganske Myke. Jævla stilig det første bildet:op: tenkte ikke AE lykter kunne ta seg så godt ut:D hehe Hvilket senkesett kjører du med da? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 synes de er helt greie, men dugger såpass mye at jeg er i tenke boksen angående Facelift-lykter. kjører med v-max sitt Justerbare:) yeah han kan å ta bilder kameramannen min. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Sånn da har jeg skaffet meg litt flere bilder. går litt fortere når man sitter å kjeder ræva av seg på kaserna vettu. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 (endret) Sånn da var det på tide å oppgradere høyttalerene i bilen litt:) kjøpt inne Fusion NV-CMST1 som bør holde greit både foran og i bakdøren. skal prøve på en eller annen måte å få 6" inn i bakdøren, men etter litt lesing, ser det litt vanskelig ut. mulig det må til med litt glassfiber å bygge litt ut for å få plass. det får tiden vise. Så skal to nye BassElementer inn sammen med en ny forsterker som skal sørge for at det spiller på egen frekvens, så jeg får muligheten til å konfiguere litt bedre på høytallerene uten å stille på bassen. Pioneer høytallerene i hattehylla blir svakeste ledd som kun har kostet meg 1400kr som jeg synes er i minste laget når Fusion settet koster nytt 3800, men 6" hjelper forhåpentligvis til med lyden som kommer bakfra. blir ikke noe konkuranse ettersom jeg er helt grønn angående bygging av anlegg. får kalle det et Prøv og feil prosjekt som kan se forbedringer i fremtiden etter mer erfaring:) hvis det er noen syke anleggsbyggere her så skrik ut hvis noen har en bra idë for å lage dette best mulig. jeg kommer bare til å få det inn og tilpasse det som tiden går. kommer bilder med en gang jeg er tilbake på perm:P Endret August 31, 2009 av Audi4Life Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 strøken bil men di m3 speila klarer du deg sikkert fint uten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 hehe fått så mye klager på de at tror jeg får bruke fritiden min i militæret til å finne meg to like orginale på ebay. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg