Gå til innhold

Audi4Life's "Black Beauty"

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

ja, men tror dere jeg bare kan valse og så få plass til 245? hvis det er bare det jeg trenger så gjør jeg det, men er det mer så kommer jeg til å gå for 225. er jo litt morsomt å ha de breieste dekkene i gata også da:P noen som vet om kun valsing er nødvendig? er jo ikke så farlig å ødelegge lakken ettersom jeg skal lakke hele bilen snart så:P

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er desverre det jeg ikke har muligheten for, de har bare 245 og 225 . bilen er senket 20mm så det er ikke mye, men har ligget å tenkt på dette i hele natt så tror det blir 225 selv om det hadde vært stilig med 245. kan jo hende det vil bli seenes ut stygt ved å ha så breie dekk. men tror dere det ville ha passa hvis jeg hadde valsa? og kunne jeg ha senket den enda mer da? var jo ute og grovmålte litt, og skal dette passe blir det sinnsykt trangt.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var før du valsa også det ikke sant? min er jo bare senka 20 mm så. du hadde ikke gjort noen ting med hjulbuene foran og fikk plass til det uten subbing? altså da er det jo ingen problem for meg å få 254/35/19 inn der da:P huff begynner å bli lei av å konstant gå rundt å tenke på hvor breie felger jeg skal satse på(har ikke gjort det mer enn 2 dager, men fortsatt:P) bare jeg får svar på denne blir det kjøp av 19" her i gården:P hvis folk lurer er det satt på masse glassfiber og plastikk på bilen:D nå er det bare lakkering og kjøp av nye stag til dtm leppa som gjenstår før jeg kan begynne å jobbe med mindre ting for å perfeksjonere bilen:) liten leppe på bagarsjelokke ble sinnsykt nice, tror den passet mye bedre enn den store bakspoileren jeg har hjemme:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Hva faen er problemet egentlig? Er ikke som du skal gifte deg. Ikke ta 245, det blir for mye, og vil bare se dumt ut. Hvis du ikke vil høre på hva jeg sier til deg, så får du slutte å spør da vett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører 215 på 8,5" felg, helt passe med strekk, på 19".

 

245 på 8,5" felg vil ikke se pent ut i mine øyne, men her er det nesten du selv som må avgjøre, med 235 vil dekke gå kant i kant med felgen, altså 0 strekk. så med 245 vil det nok bule litt, men dette kommer også litt ann på åssen dekk du skal ha.

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jo det er jo deg jeg hører på brunerune:P men spørsmålet mitt har jo alltid vært om jeg får plass til 245 eller ikke, og et rent svar har jeg vel ikke fått før i stad:P jeg tenker bare på det fordi det er en del penger og jeg ønsker ikke å ha noe som ser stygt ut eller kommer til å angre på senere:P blir det for ille med 225, går det vel sikkert ann å kjøpe spacere som dytter felgen litt ut:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja da var felgene på plass, men selvfølgelig var den ene ødelagt:( ringte til sharifs dekkindustri som bare sa at han fraskrev seg hele ansvaret fordi jeg hadde skrevet under på papirene hos cargopartner og dermed ble det en sak mellom meg og cargopartner. jeg skulle visst at jeg måtte se over felgene før jeg skrev under på papirene hos cargopartner:S men det han som var hos cargopartner sa til meg: skriv under her så kan du ta med deg dekkene dine. når noen sier sånn så mener de jo at jeg ikke kan se på felgene for jeg har skrevet under, ført signering, så felger? er ikke noe interesert i å kjøre med en felg som ser ut som jeg har konstant kantkjørt den:( noen som har noen lover og regler på dette, eller råd om hvordan jeg skal ordne dette?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet hvordan jeg ser at en lakkode er perlemor eller ikke? har lakkoden til en Subaru som heter Midnight Black Pearl? er jo nesten hundre prosent sikker på at det er perlemor lakk lakkoden er: 08V. men da får jeg ikke brukt den, noen som vet om den mørkeste svarte lakken man kan få tak i, metalic selvfølgelig. bilen skal lakkes i helgen:D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår