Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Dugger lyktene dine eller? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 jepp gjorde det på bildene så jeg ble så irritert at jeg dro hjem å fikset det med en gang. ikke mer døgg her nei:D takk for at dere likte den. jeg gliser hver gang jeg ser den nå jeg. fargen er svart med lilla perlemor:d Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 jepp gjorde det på bildene så jeg ble så irritert at jeg dro hjem å fikset det med en gang. ikke mer døgg her nei:D takk for at dere likte den. jeg gliser hver gang jeg ser den nå jeg. fargen er svart med lilla perlemor:d Tror jeg fikk et skikkelig møkkaeksemplar når jeg fikk mine... Sjekk side 31 på Runes Playground :( Og all grunn til å glise ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg hadde de perfekte jeg. de dugget ikke før jeg hadde hatt de i et halvt år. grunnen til at de gjorde det var fordi kapselen bak hadde detti av, og de har ikke blitt i orden etter det. til jeg fikset de da:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 mine dugga etter 20 min... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 er ikke noe særlig kjipt det da:) blir fryktelig stygt når de dugger. har du prøvd noen av de metodene for å få vekk duggen som ligger her på siden a`? Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Prøvd alt... Gitt opp ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 nesten verdt å kjøpe nye da:S Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Denne hadde jeg ikke sett før! Jævlig strøken! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe er blitt bra nå ja:) værste er at den er råere i virkeligheten:) har jo jobbet intenst med den i et år da:) har tatt masse bilder av arbeidet med har ikke orket å legge de inn. en dag skal jeg legge ut alle bildene å beskrive alt jeg har gjort og greier:) største utfordringen var frontfangeren som ikke kom med fester i det hele tatt:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 NYYYYDELIG:D rett å slett;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Må si at du har fått til en utrolig fet forvandling! I forhold til slik den var forrige vinter i allefall :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ja, her har det skjedd saker :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Faen, vi har like lykter både foran og bak:D Like øyelokk og... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehe nice:) er jo de peneste så hehe:D neida, vi har vel bare lik stil da:) blir ikke for stylet og stygg men heller litt clean med de lyktene og øyelokkene. jepp har skjedd litt:) gleder meg til å vise dere alt som er gjort, for det er gjort sinnsykt mye. har masse bilder. var morsomt å lære seg å glassfiberstøpe i allefall:D Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg