Keikooo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 den jappsepotta var litt funky, synns ikke den passa helt Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Nei har ikke det. Sitter Fortsatt å venter på Deler på 7 tusen fra Tyskland. der er det med speil og han som skulle lakkere det sa det er greit å ta alt med en gang. litt kjipt at de sa at delene skulle komme i uke 2/4 da men hehe. kommer vel snart:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ahh :) Nei, er ikke morro å vente på deler man har betalt for. Kan du ta bilde av vingen på bilen din nå? Selv om den er ulakkert :) Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 jepp det kan jeg gjøre:) stikker ut å gjør det nå jeg. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 her har vi vingen på, beklager for møkkete bil. dårlig vær vettu;) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Fiiin bil!:) Hvilke årsmodell er det? Hvor bestilte du front-/baklyktene dine fra? Er de "duggfrie"? Hvordan gjør du det med tåkelyktene? Bygger du dem selv inn i fangeren og modifiserer gitterene? Mvh. Kristian Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hei:) Det er en 97Mod som har gått 140tusen. fram lyktene mine er delight sine sorte til Audi A4 (får kjøpt de på BsBildeler) Mens Baklyktene mine er kjøpt på Quality-Autoimport. ja jeg var veldig redd for at de kom til å bli duggete, men nå har jeg hatt de på i ca 5 mnd og de har ikke blitt duggete i det hele tatt. jeg har bestilt svart gitter til bilen og skal bygge de inn i fangeren. sprederene er fra hella så jeg håper virkelig at jeg får med brakketer for ellers må jeg lage de selv. lett å få dette til å se jalla ut så jeg har en stor jobb foran meg, bare jeg får delene. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tusen takk Audi4Life :thumb Tror faktisk jeg skal gå for den vingen jeg å. Hvor kjøpte du din? Fått status på resten av delene? Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hehe ikke noe problem det vettu. bilforumet har gitt meg masse hjelp, så det er greit jeg gir litt tilbake:) jeg kjøpte den på bsbildeler og jeg vil tror de er raskest og billigs hvis du ikke vil importere den da. nei har ikke det, litt stygt egentlig ettersom jeg spurte om jeg kunne få noe slags sporingsnr og da har de ikke svart. men de er seriøse da, er TMTuning liksom. litt redd for at varene sitter fast i tollen for det er jo deler til ca 7 tusen, men jeg sa de skulle skrive gave på pakken hehe. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er ikke toll på bildeler :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hehe okey, greit å vite hehe:P da lurer jeg noe fryktelig på hva som gjør at jeg ikke får delene mine. klør i fingrene etter å begynne. tenker på det hver dag hehe. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Du får purre på dem ang. sporingsnr. Et hvert seriøst firma burde gi det til kunden, mener nå jeg da. Men vet du hvilket firma de har sendt med (UPS, DHL, osv.)? I så fall kan du jo ta en telefon til det firmaet og få dem til å sjekke status. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jepp de har nok noe sånt, men hadde jo vært greit de sendte det til meg når jeg spurte. de sender med DHL. sitter å gleder med som en unge så kan jo hende det ligger en hente lapp i posten i morgen. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Audi4Life. kunne spart litt med å kjøpe vinger her :/ hehe, ikke så mye forskjell da :) Kenth Auto & Tuning AS Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hehe ja den var litt billigere der ja. men jeg kjøpte deler på bsbildeler for 12tusen jeg så tenkte jeg kunne kjøpe alt. jeg var jo nede i Sandefjord å henta alle delene også så:P Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg