Gå til innhold

Audi4Life's "Black Beauty"

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja mens jeg sitter her å venter på delene mine så får jeg vel begynne med de andre tingene som skal gjøres. noen som har noen forslag til hvordan jeg skal få hevet eksosanlegget mitt opp mot fangeren? grunnen til at det ligger så lavt er fordi det henger i en gummihette under bilen som skal hjelpe eksosanlegget slik at det ikke sitter helt fast og kan gi etter i dumper og likninde. er det veldig vikig med et slik feste? trenger noen bilder av feste kan jeg ta noen bilder:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tror du ikke gutten fikk delene sine i dag;) men å sette på de forskjellige tingene var vanskligere enn jeg trodde, fikk satt på ny girkule med skinn, men når jeg kom til vindusviskerene var de gamle rustete og satt bom fast. da gikk jeg over til å prøve å prøvemontere rsd pro speilene mine fant jeg ut at det ikke var like enkelt å ta av inventaret i døren( for det er det jeg må gjøre for å få på nye speil?) så nå skal jeg en tur på jobben og etter det blir det å jobbe i hele natt for å fikse dette. har ikke ventet så lenge på de delene uten å få de på, nå skal de på hehe:) xenonsprederene skal jeg ta til helgen for da har jeg nok tid, mulig jeg tar de i morgen. blir tatt bilder av alt så det blir litt å se på etter at jeg har blitt ferdig:) hadde vært fint om noen kunne sagt hva jeg skal gjøre for å få av interiøret i døren eventuelt linker som viser. sikkert ikke så mange som har byttet hele vindusviskeren(altså helt ned til motoren til de) men noen gode forslag for å få de løs fra rusten? pluss for alle som lurer på om det er toll på bildeler så ja det er det, mange her som har vært heldige når de har kjøpt fra internet og ikke fått toll på det, men de skal ha 25% mva på deler som koster mer enn 200 kroner. var så mye forskjellig meninger om dette så les her så er det her som er riktig. jeg betalte 1895 kroner for de delene jeg har kjøpt pluss litt penger for behandling av varen.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Q: Hvordan fjerne dørtrekkene på B5?

A: Det er 4 skruer som må fjernes. Det sitter en på hver side av trekket helt øverst. Og de siste to skruene sitter på innsiden av dørhåndtaket, her må du fjerne et plastdeksel for å komme til skruene. Når du så har løsnet alle skruene tar du tak i trekket og løfter det litt opp til du kjenner at det løsner så bare drar du det vekk fra døren. OBS! Husk på at det sitter en vaier til dørhåndtaket, ledninger til høytalere, automatiske vinduer og sidespeilene der. Så ikke dra den for langt ut.

 

For å montere trekket gjør du bare det samme i motsatt rekkefølge: Koble til ledninger og vaieren, pass på at pinnen til dørlåsen kommer inn i hullet sitt så bare dytter du på plass trekket og skrur fast skruene.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viskern:

Vipp av plastlokk. Skru opp mutter (14mm), bøy den korte armen litt ned og løft av (lett).

PS: Pass på at du monterer viskerarmene riktig, så slipper du at de slår mot listene på ruta (Det har jeg klart mange ganger)!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen hjertlig til Stene og Al3x. da er det bare å ta seg en tur ut å begynne å montere hehe. hjertlig:) noen som vet hva man må gjøre når man har kjøpt speil med blinkere og ikke har det orginalt i speilene? trekke kabel fra sideblinkerene gjennom skjermen og opp til lyset?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vet jeg, men det høres ikke dumt ut å trekke fra sideblinkerne..

 

angående toll: fra toll.no: De alle fleste varer, for eksempel elektriske og elektroniske artikler, cd- og dvd-plater er tollfrie. Klær er derimot tollbelagte.

 

toll ligger på 10,7% og beregnes på pris + frakt. Men det er da ikke så mange av oss som skal ha klær fra ebay? :)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår