Audi4Life Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Viskern:Vipp av plastlokk. Skru opp mutter (14mm), bøy den korte armen litt ned og løft av (lett). PS: Pass på at du monterer viskerarmene riktig, så slipper du at de slår mot listene på ruta (Det har jeg klart mange ganger)! ja da kommer spørsmålet som måtte komme, hvordan fjerner men rust fra skruer som har sett seg fast uten å borre ut skruen? har drevet i en time nå å prøvd å få av viskerene men de rikker seg ikke. har også tatt på rustfjerner i går. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 masse rustmiddel, masse tolmodighet, så masse sinne og masse hat. Til slutt knekker den. :) hehe Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 ja da kommer spørsmålet som måtte komme, hvordan fjerner men rust fra skruer som har sett seg fast uten å borre ut skruen? har drevet i en time nå å prøvd å få av viskerene men de rikker seg ikke. har også tatt på rustfjerner i går. Skruene skal ikke løsne! Borrer du i de skruene som holder viskern så har du besja på leggen. Det er mutter som skal opp, så skal viskern løftes av som jeg forklarte. Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 ja jeg har skjønt det, men det hjelper ikke når den er rustet fast i festet:( jeg har selvfølgelig ikke tenkt til å borre vekk skruen men begynne å bli passe lei at det skal ta så lang tid å bytte viskere hehe:P Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Gjør dette: Skru på muttern litt, ta en hammer å og slå på muttern, slik at skruen får seg en liten kakk. Da løsner den garantert!;) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 okey, hørtes lurt ut:) jeg slo litt på skruen men det hjalp ikke. skal prøve det du sa nå:) takker Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 nei disse sitter nok bom fast, skjønner ikke hvordan jeg skal få de av jeg, driver å fyller på med rustfjerner hehe:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Varme den opp? Metall utvider seg jo når det varmes. Du kan prøve å slå en fastnøkkel rundt/over mutteren og så varme opp mutteren. Så slår du med en hammer på fastnøkkelen til mutteren løsner. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 er ikke mutteren som sitter fast. det er hele vinduspusseren som sitter i skruen. mutteren har jeg fått av men vinduspusseren rikker seg ikke. kan jo prøve å varme opp uansett. fungerer jo på samme måte som du tenkte med mutteren:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 AH! Trodde det var mutteren som var rustet fast jeg. Men jeg tror nok makt er eneste som hjelper. Med mindre du vil gå løs på den med Dremelen :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ta tak i viskern og løft en opp og ned slik at du får "lirket" litt. Og du mååå bøye ned det lille leddet mens du løfter opp, ellers vil det ikke fungere =) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 jepp får gjøre det. gidder ikke bry dere mer med dette problemet. noe må da få den til å løsne hehe:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Da tar vi en update her: har fått levert delene som skulle lakkes til lakkering og får de igjen på onsdagen(noen som vet om jeg bare trenger å bruke sikafleks på vingen eller om det er lurere å også skru fangeren på, i såfall hva skal man bruke for å få festet en vinge på bilen med skruer?) jeg har også fått av vindusviskerene og sett på nye, ble utrolig mye bedre:) skulle som sagt sette på xenonsprederene på lørdagen men tror du ikke hella hadde glemt å sende med brakketter til sprederene så nå må jeg stikke til nittedal og hente nye, ikke store problemet, men når man har gledet seg siden 4. jan for å få sett på sprederene blir man litt irritert når sånt skjer. da blir det tur til nittedal i morgen og har fri på onsdagen og håper på å få sett på det da:) bilder kommer selvfølgelig:D Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Nittedal ftw! hehe =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 jepp skal prøve å finne et sted som heter skytta i nittedal hehe:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg