Gå til innhold

Audi4Life's "Black Beauty"

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

Viskern:

Vipp av plastlokk. Skru opp mutter (14mm), bøy den korte armen litt ned og løft av (lett).

PS: Pass på at du monterer viskerarmene riktig, så slipper du at de slår mot listene på ruta (Det har jeg klart mange ganger)!

 

ja da kommer spørsmålet som måtte komme, hvordan fjerner men rust fra skruer som har sett seg fast uten å borre ut skruen? har drevet i en time nå å prøvd å få av viskerene men de rikker seg ikke. har også tatt på rustfjerner i går.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da kommer spørsmålet som måtte komme, hvordan fjerner men rust fra skruer som har sett seg fast uten å borre ut skruen? har drevet i en time nå å prøvd å få av viskerene men de rikker seg ikke. har også tatt på rustfjerner i går.

 

Skruene skal ikke løsne! Borrer du i de skruene som holder viskern så har du besja på leggen. Det er mutter som skal opp, så skal viskern løftes av som jeg forklarte.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør dette: Skru på muttern litt, ta en hammer å og slå på muttern, slik at skruen får seg en liten kakk. Da løsner den garantert!;)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tak i viskern og løft en opp og ned slik at du får "lirket" litt. Og du mååå bøye ned det lille leddet mens du løfter opp, ellers vil det ikke fungere =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vi en update her: har fått levert delene som skulle lakkes til lakkering og får de igjen på onsdagen(noen som vet om jeg bare trenger å bruke sikafleks på vingen eller om det er lurere å også skru fangeren på, i såfall hva skal man bruke for å få festet en vinge på bilen med skruer?) jeg har også fått av vindusviskerene og sett på nye, ble utrolig mye bedre:) skulle som sagt sette på xenonsprederene på lørdagen men tror du ikke hella hadde glemt å sende med brakketter til sprederene så nå må jeg stikke til nittedal og hente nye, ikke store problemet, men når man har gledet seg siden 4. jan for å få sett på sprederene blir man litt irritert når sånt skjer. da blir det tur til nittedal i morgen og har fri på onsdagen og håper på å få sett på det da:) bilder kommer selvfølgelig:D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår