Audi4Life Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 ja det er ikke store problemet å dytte på speilet, og det er to fjærer inne i speilet, hører heller ikke noe motor. kommer til å bli bra irritert på tmtuning hvis disse er manuelle og jeg har lakkert dem:( står på fakturaen at de skal være elektriske og med varme. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Høres nesten litt ut som manuelle da.. kanskje de mener at de er elektrisk oppvarmede og blinkende? det ville jo være på grensen til lureri men... Hvis de er med el-varme og blink så kan jo det stemme i forhold til 3 ledninger hvis jording fra blink og varme går på samme kabel. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 ja jeg synes det jeg også:( slik står det i fakturaen min: RSD Pro LED mirrors power & heat, Audi A4 B5 95-98 (notFacelift)" kan nesten ikke tyde på andre ting enn elektriske, i allefall ikke når de selger manuelle også som det står manuelle på. da har de snytt meg for 100euro og det skal de faen meg høre også:Devil: Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei. Nå har jeg vært noe ekstremt slapp i det siste, men det er fordi jeg har grublet på om jeg skal lakke bilen eller ikke og nå er avgjørelsen gjort:) den blir hellakkert:D jeg er usikker på om den blir mørke orange eller helt kullsvart, men det skal jeg finne ut når jeg hører priser hos lakker. jeg har fått meg en søt liten pakke fra tmTuning med bakfanger, frontfanger og sideskjørt:D:D det blir rs4 frontfanger, s4 bakfanger(den er såå nice:)) og noen anonyme sideskjørt. bakfangeren er original fra audi fabrikk i tyskland så den er bare plug and play, men fikk greit sjokk når jeg så på frontfangeren. er ikke fester eller noe. noen som har en guide på frontfanger laget av glassfiber? bilder kommer snart av den, skulle gjerne hatt litt hjelp til å få satt på den? men nå gleder jeg meg noe sinnsykt til bilen blir lakkert:) (tenker høyt: tror den kan bli bra sint med mørk orange farge:D.) Har også gått til innkjøp av dtm-leppe og m3baklist. jeg dropper den ganske store bak spoileren min, for jeg vil ikke at bilen skal miste sitt "clean" preg og derfor blir det en liten list. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ai ai ai, høres bra ut :) Hva med Peugeot sin oransje/gull farge? http://www.peugeotcalvisson.com/spip/IMG/jpg/207_Fond_d_ecran_4.jpg Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 jepp kan bli bra dette ass:) gleder meg sinnsykt til den blir lakkert, men har en svær jobb foran meg angående frontfangeren. er jo ikke fester engang. pen orange farge den da:) blir noe sånt eller enda mørkere. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hør med brunerune hvordan han fiksa sin fanger. Må ta bjelka og festene fra orginal fangeren og støpe fast i nye fangeren. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Er det ingen fester overhodet i fangeren? Det som var i min, var at det var to klosser som bygga ut med to hull i. Satte en 8er bolt gjennom hvert hull og gjennom bjelken som jeg tok fra org. fangeren. Så satte jeg en 5er bolt gjennom helt oppe, fremme i forskjermen og gjennom fangeren, enkelt, og sitter som juling. Ikke er det synlig heller. Kan fikse bilder om nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 tja, da var du heldigere enn meg. Min ser nemlig sånn ut den:( litt forskjellig fra s4 bakfangeren som kommer rett fra audi fabrikk:P litt kjipt at den var så vanskelig, har gjort alt på bilen selv men nå tror jeg har tatt meg vann over hode:( en liten update også: jeg har fjernet audi merket på siden og blinkerene. skal dra ledning til speilet etter at bilen blir lakkert. jeg har også satt på spredere på bilen, noe jeg har nevnt tidligere her, men nå må disse også tillpasses i den nye fangeren kjøpt ny endestuss til effektanlegget mitt også bilen ser slik ut før lakkering, litt mer plastikk og glassfiber skal på før den kan dra dit: Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 sprederene har fått en liten facelift også, det er xenon i sprederene, men de kom i 4500k så jeg har byttet til 6000k. billige 650 rett ut av vindu:S lurer også på hvor jeg får kjøpt en liten m3 list på bagasjelokket mitt. lette litt rundt og fant det på bsbildeler, men den plastikk greia koste jo faen meg 2000 kroner jo:S dyr plastikk ass elendig på e-bay så hadde vært greit med et annet svar enn: søk på e-bay, finner alt der:p Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ingen som kan hjelpe meg, ved å komme med noen forslag til hvordan jeg kan feste denne frontfangeren på bilen når jeg ikke har noen fester? hvordan lager jeg fester på denne da? Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 sprederene har fått en liten facelift også, det er xenon i sprederene, men de kom i 4500k så jeg har byttet til 6000k. billige 650 rett ut av vindu:S lurer også på hvor jeg får kjøpt en liten m3 list på bagasjelokket mitt. lette litt rundt og fant det på bsbildeler, men den plastikk greia koste jo faen meg 2000 kroner jo:S dyr plastikk ass elendig på e-bay så hadde vært greit med et annet svar enn: søk på e-bay, finner alt der:p Er det en slik du mener? M3-list.... Er den så elendig denne da? vurderer en slik selv, koster jo bare 180kr ca + en hundrings i porto;) Å du velger hvilken lakk du skal ha på den:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Blir bra dette her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ingen som kan hjelpe meg, ved å komme med noen forslag til hvordan jeg kan feste denne frontfangeren på bilen når jeg ikke har noen fester? hvordan lager jeg fester på denne da? Ta festene fra gamle fangeren og fest de med glassfiber. Som jeg sa litt lenger opp her å..... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 ja men tror du ikke den vil bli alt for lite stiv hvis den ikke får fester på siden også a? brunerune hadde du noen bilder jeg kunne se på? hvor kjøpte du rs4 gitteret til bilen din a? vurderer det gitteret jeg også men er jo ganske dyrt der jeg har sjekket. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg