Enric Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hei. jeg lurer på om man kan bruke originalt innsug sammen med grenrør?? sist jeg prøvde å skille det originale innsuget fra eksosmanifolden fant jeg ut at dette var nesten umulig. Noen som har noen tips om akkurat dette, evt tips om hvor man får tak i annet innsug til omså original forgasser evt trim forgassere som man kan bruke med grenrør. 1977 Opel Ascona B 1.9S sedan! Siter Nå: 1977 Opel Ascona B 1,9s 1985 Nissan Kingcab 4x4 2.2 bensin 1993 Toyota Corolla 2.0D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hei. for å bruke orginalt insug må du panke inn litt på rørene på grenrøret, og muligens også frese litt av insuget med vinkelsliper e.l. dersom du kjøper dobble liggende gassere, eller bygger om til insprut slipper du tenkte på dette problemet. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg