Gå til innhold

Rælingstunnelen

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3289233.ece

foto boks i rælings tunnelen.

leste i avisen i dag / rb.no

der var det en politiker fra frp :) som hadde akkurat samme meninger som meg.. la de unge få seg et sted å leke (bane) der de kan få sluppet løs adhd sin i bilen og gjøre ting der istedenfor traffiken!

nå må folk snart få gjort noe med det og!

fotobokser løser ikke alle problemer men flytter problem til et annet sted.

ps fotoboksen blir jo bare en plass ! dvs at etter foto boksen så er det ikke noe stress å dra på etter der. så er teit synes jeg ps det er jo 80 sone der.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle hatt en bane der det ikke kostet noe. eksempel der det også går ann å treffes samt ha treff/meets og kjøre bane uten at det skal koste oss noe.. dette vill også være nødvendig og få sammlet alle som er tunge i høyre foten på et sted...

men norge bare snakker om ting og gjør ingenting med det.... og banen burde være ikke så langt unna folket ..

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange steder det fint hadde gått ann å evt lagd en asvalt plass til ungdommer.. F,eks alle dissa steda der dem har steinbrudd, hva me å laga en bit me asvalt der å la ungdom kjøre fra seg? tragisk at ungdom må kjøre fra seg på landveia å blir skadd for livet.. detta kommer til og fortsette helt til det blir laga en bane el slikt...

ække det farlig det a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det burde bli flere baner og arrangementer, men..

tragisk at ungdom kjøre fra seg på landveia å blir skadd for livet..

:wonder:

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med volvo maskin...

unge vill fortsette å dø i veien fordi dem prøver ut noe dem ikke har prøvd før. og gutter liker å utforske ting hvordan føles det å ligge i 180 kmt osv !!!

sånn har vi vært siden vi var små. 180 da og haha :P

ja sandtak som ikke er i bruk .. asfalter der .. og er jo bra lydmur på en måte så støyer heller ikke :)

men er det noen som gidder å lage en ordentlig kampanje mot detta da? vi snakker bare om det men gjør ikke noe med det vi heller!!! jeg har sendt brev osv til folk som bestemmer slik. men får aldri noe svar tilbake.

bruke 1 million kroner på en bane til oss vill være god forsikring for oss unge som er harde på foten. de vill nokk spare 100 millioner kroner / mer bare på å gjøre dette !

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt at en fotoboks kan gjøre noe med ulykkene i det hele tatt. Når man ikke skrubber tidlig nok fordi det er slutt på veien (<- hvilket er et meget bedre argument for å bremse) og feier inn i rundkjøringa i 140+ på 4 stive så tviler jeg på at en grå boks langs veien påvirker det stort... Eneste det påvirker er at folk uten kontakt med hverken ungdom eller bilmiljøet blir happy "fordi nå har politiet gjort noe"...selv om faktum er at det ikke hjelper noe. Og så fyller det statskassa da,hvis den kommer der jeg regner med at den blir satt opp,nemlig midt i tunnelen... noen som vedder imot,og tror den kommer ved utgangen? Ikke her i landet..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart den blir satt midt i tunnelen.. etter den ere bare å peise på igjen...

Ja, hvis målet, som Turboed1 sier, er å stå på fire stive i 140 km/t inn mot rundkjøringa, så er det bare å brenne på. Men du får faen ikke en krone av mine skattepenger til hverken å lappe sammen den forbrente kroppen din eller til å få hjelpepleiere hjem til deg for å tømme siklekoppen din etterpå...:)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Du som bestemer hva skatte penga dine går til el? ikke det at jeg kommer til å kjører gris inni der uansett. Men er nok andre idioter som kommer til å peise på etter der den fotoboksen skal stå.

Nei, jeg er klar over at jeg kun i svært liten grad bestemmer hva skattepenga mine skal brukes til, men det var bare en talemåte for å signalisere at jeg ikke er spesielt interessert i at penger fra statskassa skal gå med til å skrape opp folk som ikke klarer å håndtere bilene sine. Kjør gjerne fort, men la være å kjøre dere ihjel ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider