ivers91 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=525235 bare se! naf har jo ganske mage glattkjøringsbaner rundt om i norge. bare å åpne de for folket om lørdagene. koster ikke en drit for staten og vi får oss en lekeplass. vi blir bedre forberet på vinterføre og ? :) Siter If life kicks ass, kick back! "I'd rater push my dodge than drive a chevy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 se der ja, der var fotoboksene på plass http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3744436.ece Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LastShot Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Herregud.. det her er helt på jorde. Jeg skjønner at det er greit med litt system i tunnelen, har vært litt vilmanskjøring der for å si det mildt. Men akk det med fotobokser kommer ikke til å løse problemet, men bare skyve det videre. Tenk deg rundt 4-5 tiden. Alle er på vel hjem fra jobb og 97% av trafikken "bremser" ned rett før boksen og 99% gir på litt etter den... Det kommer til å bli kos vett :):fucku: Synes ikke noe særlig om det azz... Siter Bilen er vår kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 HAHA..bummer: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6201139 Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 haha, må innrømme at jeg sitter å småler for meg selv når jeg leser dette :P Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Selv innrømmer jeg at jeg venter i spenning på hva postkassa måtte by på i tiden som kommer. Jeg kjørte riktignok lånt bil, men en fyr i min yrkesgruppe er ikke akkurat usynlig eller umulig å spore opp. Selv om det nettopp er det som er meningen med antrekket jeg var iført... Hadde litt over 90 på meteret og så ikke noe blitzlys, men jeg hører at de nye blitzene ikke synes. Får satse alt på bileierens lojalitet... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 ja men kjære Reodor, Når det viser 90km/h så er det mest sannsynlig 80-85km/h De blinker ikke når man overstiger så lite:) Kanskje du slipper en bot likevel? Edit: Ser du sa "litt over" 90..da ble jeg neimen usikker.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoRS Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Noen som vet om disse benytter seg av blitz som vanlige fotobokser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Sto i RB at de boksene der har en annen type blitz som ikke er like kraftig, slik at man ikke blir blendet. Men man skulle kunne se når den gikk av. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 forslag: skr av skiltet på en bil/ kjør mc og prøv å filme flashen, kunne vært intressant å få sett åssen den er for de som ikke vet det Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edw Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 hmmm noen som vet NÅR på torsdag disse ble satt i drift eller? blinker de så lite som det sies? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 hmmm noen som vet NÅR på torsdag disse ble satt i drift eller? blinker de så lite som det sies? http://www.nettavisen.no/motor/article2188768.ece Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 http://www.nettavisen.no/motor/article2188768.ece Det han spurte etter står ikke i den artikkelen. edw lurte på når på torsdagen, mao. tidspunkt den ble aktivert. Bare for å kverulere litt ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Det han spurte etter står ikke i den artikkelen. edw lurte på når på torsdagen, mao. tidspunkt den ble aktivert. Bare for å kverulere litt ;) Jo, svaret på det andre han spurte om står i artikkelen. De blinker fint lite. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Jo, svaret på det andre han spurte om står i artikkelen. De blinker fint lite. Da gjenstår det bare å få avklart nok en gang hvilken plikt bileier har til å opplyse om hvem som var fører av bilen :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg