Birgerg Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 der var det en politiker fra frp :) som hadde akkurat samme meninger som meg.. la de unge få seg et sted å leke (bane) der de kan få sluppet løs adhd sin i bilen og gjøre ting der istedenfor traffiken! Her er det et sted de har gjort akkurat det Dokka Gatebilklubb Så dere kan jo bruke det som eksempel for å fra igang noe der du bor. Kjør gjerne fort, men la være å kjøre dere ihjel Er det ikke billigst at de kjører seg ihjel, mye dyrere med livslang gammlehjemmsplass en en begravelse. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Er det ikke billigst at de kjører seg ihjel, mye dyrere med livslang gammlehjemmsplass en en begravelse. Hvis de gjerne vil dø, kan de melde flytting til Antarktis og drukne seg på havet ;) Ingen grunn til at politi, ambulanse, brannvesen og tusen andre instanser skal bruke tid og penger på folk som har dødsønsker...hehe... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Minner også om streetmeet med herjeplass og 5 autoslalom treff i sideways regi denne sesongen. Stedet, på gardermoen raceway selvsagt.. :) www.teamsideways.com Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Har det kommi no dato på første streetmeet ennå? på gardemon? Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Har det kommi no dato på første streetmeet ennå? på gardemon? Må få klarsignal av statens ryttere først.. Men blir i begynnelsen av Mai..:) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Forslag: Bygg et motorsportanlegg ved den nedlagte militærleiren på Lahaugmoen på Gjelleråsen...! Da får de endelig gjort noe med det området, som Mesta har kapra om dagen. Der ligger det importerte svenske anleggsarbeidere på brakke... de kan vel sikkert bo et annet sted også ;-) Drømmen hadde vært å få laga et norsk Nordschleife.... milevis med bane som det bare var å hamre løs på.... ahhhh.... sikkl sikkl.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Må få klarsignal av statens ryttere først.. Men blir i begynnelsen av Mai..:) Aha! høres bra ut! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja faaan, hadde vært grumt me no slikt, men skal vel litt for at en gjeng ungdomer elr den slags for en plass hvor de kan leke litt uten vidre.. Synd at våre liksom høyre makter ikke tenker på så mye anna en fotball å den slags! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Må få klarsignal av statens ryttere først.. Men blir i begynnelsen av Mai..:) yay! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Med så mange seriøse bilklubber og forum med flinke folk i spissen, burde det gå ann å overbevise staten, så det blir et tilltak for bilungdom. En bane i akershus hadde vært perfekt! :) Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Må få klarsignal av statens ryttere først.. Men blir i begynnelsen av Mai..:) Er det bilen din som pleier å stå parkert ved gamle båt butikken? Der det har blitt dyreklinikk nå? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Er det bilen din som pleier å stå parkert ved gamle båt butikken? Der det har blitt dyreklinikk nå? Jepp, den står ute på verkstedet nå da, skal gi den en shining den fortjener.. Bruker 80n til daglig nå.. Jeg bor i annen ettasje i det bygget som elektroenergi er i. Hele det bygget er bygget om til leiligheter.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg bor i annen ettasje i det bygget som elektroenergi er i. Hele det bygget er bygget om til leiligheter.. :) Med andre ord flyr jeg jevnlig rundt under beina dine og shopper el-greier til verkstedet.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Med andre ord flyr jeg jevnlig rundt under beina dine og shopper el-greier til verkstedet.. :D Jepp.. Kan godt hende du har passert meg inne på elektroenergi også, hender jeg hjelper dem med hjemmesiden dems.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jepp, den står ute på verkstedet nå da, skal gi den en shining den fortjener.. Bruker 80n til daglig nå.. Jeg bor i annen ettasje i det bygget som elektroenergi er i. Hele det bygget er bygget om til leiligheter.. :) Har lagt merke til at det står en svart S4 der med Team sideveis i bakruta skjønner du. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg