Gå til innhold

Eiker felger?

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

selve kappinga av fjæra er ikke farlig,men om den ikke passer i fjærskåla etterpå,ikke har forspenn når bilen er oppjekket osv så kan ting skje.

ser nå bare i katalogen til s.a.m,der står det sort på hvitt at fjæra kan kappes til ønsket lengde.

Det er jo kun for banebruk,men uansett så er det er en fjær de sier kan kappes.

er med på den der...

jeg skal kjøre BS CS på min, og kappa...

men han vil ikke kjøre kapp, da må han vell kjøpe fra åkrane fjærfabrikk. eller coilovers?

SKal du kjøre 60mm må uansett dempere være kortere vell?... Og hvor lett er det å få godkjent med kortere dempere?

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jo ikke godkjent coilovers heller sånn uten videre.. men for satan, av og til blir jeg så oppgitt, folk sitter å snakker å pjatter om ting akkurat som om de skulle ha greie på det! hva er det som er jalla med å kappe ei fjør? som maxis refferer til her, har sam fjører "som kappes til ønsket lengde", det vil si at for fjøra sin del er det samma faen, men så må en ha dempere som er korte nok til å holde forspenn i fjøra, da bruker en clubsport til 240, har dette selv, og kappa 2runder forran, da sitter fjøra fast. da er det bare vinklene¨på staga igjen, men de må modifiseres uansett om en kapper eller betaler 5lapper for noen fjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikkje forksjell kansje, men du svekker fjøra litt ved å kappe den..

Hvor mye "litt" svekker jeg fjøra om jeg tar ei baufil og sager den av, gjerne tilnærmet uendelig sakte? :idea: :D

Uansett, denne tråden gikk til dels ut på Ønskes kjøpt, samt at den har sporet av og skiftet tema forlengst! :volvopower:

http://www.bilforumet.no/faq.php

Regler og retningslinjer for tråder på forumet

IKKE inneholde kjøp/salgsannonser, eller innlegg som er ment som ren reklame eller kjøp og salg.

Regler og retningslinjer for posting i tråder

Posten skal ikke bidra til avsporing av tema.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår