Gå til innhold

Nok en corrado :>

Ranger emnet


smartpnts

Anbefalte innlegg

Sånn!prøve seg på en tråd da...Var man ihvertfall hjemme fra en lang hente tur etter å ha bytta bmwn i en 90mod g60, iført farge violett.byttet endel slitedeler samt effekt anlg. fra grenrør sa tidligere eier. Rust fri er den også...

 

Til tross for at jeg ikke har lappen om dagen så er det jo litt tid til å fikse små pjusk som skulle være. Så planen var nå å få den i finfin stand.

 

Første investering vil bli å skifte til mørke lykter og rette opp i et par små bulker på forskjermene, nytt speil og nye dørhåndtak som fortiden er knust og knekt.

 

Såå om noen har v. speil eller dørhåndtak så skrik ut!

 

Disse 15" felgene er ihvertfall til salgs. Kom med bud. 1500,- +?

 

1742861-bilde6-dsc00717.jpg

 

Flere bilder ligger her (90_corrado) og flere vil komme

 

http://home.no.net/blippi/even/bilparken/

 

!!obs obs!! null plastikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan a samle litt litt her for min egen del også slipper jeg å starte tråder som tilsier befolkningsvekst hos mus i museårene hos uheldige land..

 

Har da ihvertfall fått tatt et par bulker på forskjermene og en under baklykta så det er bra ut nu, trenger bare lakk!

Fått tak i noe 15" kosei felger på dekk til sommeren så da var det gjort

 

Både kosei 15" felgene og PCW felgene på bildet selges. Så

er bare til å komme med noe brukende bud.

 

 

Nye dørhåndtak og klare grøfte/tåkelys er nå bestilt og hentet.

Trenger forøvrig "ABS" knappen i dashen og den "helt sorte" litt under. disse manglet da jeg kjøpte bilen.

 

For å gå over til problemstillinga så er det noe som lager klakke lyd.. usikker på hva det er ettersom det kommer fra dynamo,reima til den eller noe akkurat der. den øker ved turtall..

 

Samt er det kjøpt inn to nye forsterkere fra jobben for å få noe mer ut av det som står i. Mdf plater og trekk skal hentes så fort som mulig så det blir hakket penere baki der.

 

Om noen har så trengs sparkedekslene her også!.....

 

Bilder fikser jeg bare jeg har fri i dagslyset en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår