dr.enos.pork Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Noen som skal dit ? Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur å se på visningen av gt4. Er forresten en spillmesse(ps2) Med mye show Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Bør nok titte innom! Klar for å se gt4 :dude: Selv om den mannsalderen det allerede er til det kommer ut, sikkert vil virke enda lengre... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Valhall på Årnes?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 oslo.. Hallen som vif spiller innendørskamper. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 hehe ok begynte å lure :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Dersom noen vil ha bilett, så rop ut:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 må man ha billet for å komme inn?? eller er det bare å komme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 siden det har hvert en sms konkuranse om å vinne billetter og div andre premier så trur jeg nok at du må ha det ja.. hvor ligger detta greiene henn egentli?? (jaa..vet det ligger i oslo..men hvor i oslo??) har vinne en billett på den sms driten.. må jo nesten bruke den oxo..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Tombra Dersom noen vil ha bilett, så rop ut:) *roper ut* Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 roper 2 ganger ut:D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Roper ut!!!!!! (høyest av alle) Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg