Gå til innhold

Audi S4 2.7 Bi-Turbo

Ranger emnet

Pålarn

Anbefalte innlegg

Om du hadde lest litt lenger opp så hadde du sett at jeg driver egen bedrift.. I februar har jeg drevet på med det i 2 år :)

Ja, ett registrert firma!! :thumb

Men samme for dere hvor jeg får penger og slikt ifra ;p

Takk til dere som svarer på det jeg spør om, viste egentlig det kom til å at jeg skulle få høre mye om penger og slikt ;/

Har ingen planer om å kræsje nei.

Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann..

Endeleg noken som vurderer s4:)

Har en s4 2000mod sjøl:)

Turbo problemer trenger du ikkje å tenke på, på biler nyere en 99 for da blei manifolda skiftet og bilen penere ogso..

Motoren er veldig trimings villig, har sjøl montert nye down pipes(piggie pipes) og dobbel 2.5" rustfri eksos og luft filter kitt (Herlig lyd ja).

med dette oppsette har es tuning trua på å få ut 340-350hk,

Med nye turboer so er det mye høgre tall vi snakker om, veit es bremset en s4 med rs4 turboer til rundt 500hk, og eit firma i usa satte på rs6 hybrid turboer og tok ut vel 700hk(må selfølgeleg ha nokk bensin for å nå desse tala:)

Bilen bruker en del bensin men fy kor gøy det er å kjøre denne bilen

Husk å lever inn bilen til alternativ fortolling visst du importerer,her er masse penger å spare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S4 som førstebil .... ? :drunk:

jaja... skalkke være vanskelig med rike foreldre

håper bare på at du IKKE krærsjer

Noen må jo være rik og da? Og hvis han får en slik av familien eller betaler den selv har du vel ingenting med heller?

Skjønner ikke helt hvorfor folk er så opptatt av hva alle andre får eller kjøper. Kjøper man en dyr bil som en ung person, blir man som oftest stemplet som pappagutt eller en kar som har masse lån. Noen får ting, noen betaler tingene sine selv, og noen har ingenting. Alt handler om prioritering.

Og om han kræsjer bilen har vel ingen andre enn han selv med å gjøre heller. Er han eller familien hans som betaler for det, og ikke dere. Biler er for å brukes, ikke for å stå på utstilling fra dagen den kom fra samlebandet.

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope;)

A.J.

Braa :)

Heisann..

Endeleg noken som vurderer s4:)

Har en s4 2000mod sjøl:)

Turbo problemer trenger du ikkje å tenke på, på biler nyere en 99 for da blei manifolda skiftet og bilen penere ogso..

Motoren er veldig trimings villig, har sjøl montert nye down pipes(piggie pipes) og dobbel 2.5" rustfri eksos og luft filter kitt (Herlig lyd ja).

med dette oppsette har es tuning trua på å få ut 340-350hk,

Med nye turboer so er det mye høgre tall vi snakker om, veit es bremset en s4 med rs4 turboer til rundt 500hk, og eit firma i usa satte på rs6 hybrid turboer og tok ut vel 700hk(må selfølgeleg ha nokk bensin for å nå desse tala:)

Bilen bruker en del bensin men fy kor gøy det er å kjøre denne bilen

Husk å lever inn bilen til alternativ fortolling visst du importerer,her er masse penger å spare:)

Takk for infoen :thumb

Med det oppsettet ditt, du har vel montert en eller annen chip også eller?

Har forsåvidt satt meg rimelig godt inn i det med tolling og slik. Måå jo bruke alternativ fortolling da, hvis ikke blir det dyyyrt ;p

Importerte du selv eller?

Noen må jo være rik og da? Og hvis han får en slik av familien eller betaler den selv har du vel ingenting med heller?

Skjønner ikke helt hvorfor folk er så opptatt av hva alle andre får eller kjøper. Kjøper man en dyr bil som en ung person, blir man som oftest stemplet som pappagutt eller en kar som har masse lån. Noen får ting, noen betaler tingene sine selv, og noen har ingenting. Alt handler om prioritering.

Og om han kræsjer bilen har vel ingen andre enn han selv med å gjøre heller. Er han eller familien hans som betaler for det, og ikke dere. Biler er for å brukes, ikke for å stå på utstilling fra dagen den kom fra samlebandet.

Tusen takk :D

Du har skjønt det :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst. S4 som første bil. Først må du vel få lappen før du handler? Litt kjipt å sitte med rå bil og ikke lappen ;P

Hvordan har du tenkt å få forsikret denne som 18åring? Eller setter du den på foreldrene dine? De fleste forsikringsselskapene vil jo ikke ha S biler på folk under 28år. Å på en slik bil er det et møst å ha minimum Kasko.

Men bra bil valg :)

Blir nok min neste bil!

Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt

Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt

Audi A4 Sedan 1996 - Solgt

More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff er det råkult å ha S4 når man er 18 skulle gjerne hatt det selv, men jeg ser faremomentet med det. Dyr å eie, dyr/dødelig å krasje med tanke på den farta man får med en sånn bil.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke var moden til å kjøre noen råå bil da jeg var 18 og jeg kan tenke meg at det er flere som joiner meg i den gjengen.. Ikke det at jeg krasja, men det er fort gjort :S

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva innebærer "alternativ fortolling"? :)

Åhh, mye å fortelle! Les litt her :)

Alternativ metode for beregning av bruksfradrag - Tollvesenet

Men hovedsaken er vel at det skal gå ann å ta inn høyeffektsbiler, samme åssen modell det er. (Øker bare med 3000 eller noe per år, bruksfradag)

Den teller heller på listeprisen i Norge iforhold til nyprisen..

HK teller jo endel, men LANGT ifra så mye som det gjør på normal fortolling. I mitt tilfelle sparer jeg over 120.000 på alternativ fortolling :thumb

Ikke verst. S4 som første bil. Først må du vel få lappen før du handler? Litt kjipt å sitte med rå bil og ikke lappen ;P

Hvordan har du tenkt å få forsikret denne som 18åring? Eller setter du den på foreldrene dine? De fleste forsikringsselskapene vil jo ikke ha S biler på folk under 28år. Å på en slik bil er det et møst å ha minimum Kasko.

Men bra bil valg :)

Blir nok min neste bil!

Først må jeg tenke på lappen FØR jeg handler bil?

Gidder ikke å sitte med lappen, og ikke bil da ;p

Lappen er jeg godt igang med, og bursdagen min er 9 Mai..

Angående forsikring så har vi veldige gode kontakter her..

Så det blir neppe noe problem ;D

Seff er det råkult å ha S4 når man er 18 skulle gjerne hatt det selv, men jeg ser faremomentet med det. Dyr å eie, dyr/dødelig å krasje med tanke på den farta man får med en sånn bil.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke var moden til å kjøre noen råå bil da jeg var 18 og jeg kan tenke meg at det er flere som joiner meg i den gjengen.. Ikke det at jeg krasja, men det er fort gjort :S

Dyr å eie, det er forsåvidt sant ja.. Men lever bare en gang :D

Og det med kræsje og slik, du sier noe der! Men er vel bare å prøve å begrense seg selv med den farta og tenke seg litt om før man driver på slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen er sugen på slik bil jeg også. vet det er stykt å spørre om priser osv men har du noen ide på hva den vil havne på ca. ferdig registrert.

uansett får du ha lykke til med rå kjøremaskin.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braa :)

Takk for infoen :thumb

Med det oppsettet ditt, du har vel montert en eller annen chip også eller?

Har forsåvidt satt meg rimelig godt inn i det med tolling og slik. Måå jo bruke alternativ fortolling da, hvis ikke blir det dyyyrt ;p

Importerte du selv eller?

Tusen takk :D

Du har skjønt det :thumb

Med oppsettet som eg har blir det selfølgeleg skiftet chip, ES setter inn ny og programera den på rullende landevei,der dei programere det optimale som dei får ut fra den..

Det er no forskjel fra bil til bil, det er ikkje optimalt å sette i en universal chip:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vet vi noe nytt om deg også da =)

ikke kom her å si det er normalt for en gjennomsnittelig 17åring å kjøpe seg en bil som S4...

please dont be a fool

og joda så klart driter jeg i om han kjøper seg en Enzo for den slags skyld syns det var bare "dumt" å kjøpe en så fin bil å "øvekjøre" seg med

men men bar min mening

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke! han finansierer den jo selv å har jo litt planer for den. klarer han ikke holde seg i tøylene å drar av veien blir det jo hans tap. å tror han har større kjangs for å holde den bilen på veien med tanke på at han kjøpt den for egene penger en hvis han hadde vært en pappa gutt å bare fått den. la nå gutten få ha litt drømmer da, å har han økonomi til det så er jo det bare bra, er alt for mange gamle gubber med slike biler syntes den passer bedre i hånda på en 18 åring en en 60 som ikke drar den over 2.500 rpm

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, enig med deg 200sx4ever. Bare så utrolig mange mopedister og andre tøffinger som skriver på forum at de skal ha alt av det sykeste en mann har sett av biler. Men når det kommer til dagen, så ble det ikke helt det de har skrytt på seg at de skal handle. Så vil gjerne se bilen før jeg roper hurra og grattis.

Men nok OT fra meg.

Håper du får bilen og alt går din vei Pålarn.

Som jeg sa, utrolig fine biler :)

Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt

Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt

Audi A4 Sedan 1996 - Solgt

More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider