Gå til innhold

helikoter kjøring uten lappen..

Ranger emnet

trygvleo

Anbefalte innlegg

Hva skjer om du crasjer?

Dreper en kamerat?

Får motorstop? -kan du autorotasjon?

Flyr inn i høyspent kabel?

Ikke for å være negativ...

Dette er ikke akkurat å kjøre moped eller bil uten lappen ....

Har du lekt for mye med Microsoft Flightsimulator nå eller?

Skal jo sies, at noen hadde et veddemål om at de klarte å fly mellom "tårnene" på Oslo rådhus...

Veddemålet ble gjort på aker brygge, "piloten" hadde hverken fly, flysertfikat, men han vant veddemålet...skummelt..

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du crasjer?

Dreper en kamerat?

Får motorstop? -kan du autorotasjon?

Flyr inn i høyspent kabel?

Ikke for å være negativ...

Dette er ikke akkurat å kjøre moped eller bil uten lappen ....

Har du lekt for mye med Microsoft Flightsimulator nå eller?

Skal jo sies, at noen hadde et veddemål om at de klarte å fly mellom "tårnene" på Oslo rådhus...

Veddemålet ble gjort på aker brygge, "piloten" hadde hverken fly, flysertfikat, men han vant veddemålet...skummelt..

Vis en krasjer så vil det som regel komme skader på helikopter, mennesker og evt fysiske gjenstander som er med i krasjen.

Dreper kammerat?? Det er ikke noe jeg kunne tenke. Hvorfor blander du dette inn med helikopterlappen???

Motorstopp?? Helikopter vil jeg påstå er meget sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et par spørsmål, hvor mye koster et 2 seters helikopter?? har du så god råd at du kan erstatte det hvis det går galt? er du villig til å risikere ditt og ikke minst andres liv for å fly litt?

et 2 seters helikopter koster ifra 400.000 byggesett opp til noen mill.

Går galt?? Vil påstå at det er meget sikkert.

Helikopter lappen her i norge koster vel fra ca 170.000kr vis jeg ikke tar feil. Føler ikke jeg kan si at jeg er vert 170.000kr nei.

Helikopter lappen vil heller ikke gjøre meg bedre. Da jeg har flyd noen hundre timer i USA. Sa er nok ikke første turen min nei.

Er villig til å risikere mitt liv for å fly "litt" sånn som andte flygere og helli førere. Har du prøvd?? vis ikke så burde du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dette kan du gjøre med god samvittighet.blir i værste fall kun 21 års fengsel og erstatning for helikopteret og d andre du evt ødelegger...så risikoen er bare opptil 21 års fengsel,400.000-1.000.000++++++kr.men sikkert jævlig artig d dersom du får flydd litt.hvor mye koster egentlig en tur-retur- bilett til USA og leie av et helikopter der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dette kan du gjøre med god samvittighet.blir i værste fall kun 21 års fengsel og erstatning for helikopteret og d andre du evt ødelegger...så risikoen er bare opptil 21 års fengsel,400.000-1.000.000++++++kr.men sikkert jævlig artig d dersom du får flydd litt.hvor mye koster egentlig en tur-retur- bilett til USA og leie av et helikopter der?

Din seriøse tosk. Du har vel aldri kjørt litt for fort med bil, har du vel???

Blir så lei av sånne seriøse tosker som tror di er bedre en andre men er faen ikke et snev bedre sjøl.

21 års fengsel??? Hvor dum går det ann å bli???

Er snakk om å kjøre et helikopter hjemme ifra gården og innover heia til hytte osvv.... Er vel ikke så jævla mye folk der vel, som kan bli drept????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaha!

Det der høres så latterlig dumt ut at ikke en gang jeg hadde gidda å prøvd det.

Hadde vært kult om en eller annen tosk hadde prøvd det da, og jeg skal love deg at du ikke blir stoppa i teknisk kontroll på din ferd.

Du kan vel også påregne selskap fra jagerfly fra Rygge hovedflystasjon.(?)

Go for it! (første og siste gangen jeg er (litt)enig med juristen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din seriøse tosk. Du har vel aldri kjørt litt for fort med bil, har du vel???

Blir så lei av sånne seriøse tosker som tror di er bedre en andre men er faen ikke et snev bedre sjøl.

21 års fengsel??? Hvor dum går det ann å bli???

Er snakk om å kjøre et helikopter hjemme ifra gården og innover heia til hytte osvv.... Er vel ikke så jævla mye folk der vel, som kan bli drept????

kjører fort med bil ja, men har førerkort for den..21 års fengsel er den høyeste straffa du kan få ved ulykke og drept person inni bildet...går an å bli veldig dum tror jeg..tror ikke du det også..?syns du burde fortelle hvor du skal kjøre helikopter fra første stund også da så man vet om det også før man svarer deg...hvor mye folk det er der, vet ikke jeg..men du kan jo telle...du virker ikke særlig i water, så forklarer deg litt hvordan du teller...:

når du har regnet til ti på fingrene dine, så begynner du på nytt med den andre hånden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjører ikke helikopter, eller hadde du tenkt å trille på bakken inn til hytta?

Det er ikke så enkelt å bare ta av i Norge, at du har flydd noen få timer i USA betyr dritt her.

Lufta er ikke for alle faktisk, spesielt ikke når du skal opp i en flyvemaskin.Det finnes "veier" der oppe og.

Ta en telefon til Luftfartstilsynet du, siden det nok ikke er så mange her inne som har prøvd å være idiot i lufta med helikopter.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et 2 seters helikopter koster ifra 400.000 byggesett opp til noen mill.

Går galt?? Vil påstå at det er meget sikkert.

mmhmm så vidt jeg veit detter det ned sånn i gjennomsnitt et par helikoptere i året, og det er med flygere som HAR utdannelsen....

men du er helt sikkert bedre enn de..

og har du råd til et byggesett til 400000+++ så har du vel råd til å ta lappen også??

neida, fly i vei du, går sikkert bra:)

FIBER-ART.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider