formannen Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Jeg har en T5 lang, 131 hk med 6-trinns automat, 2005 mod. og kjørt 122.000 km på fin langkjøring av samme sjåfør. Bilen er nykjøpt i Norge hos Møller. Fikk nylig havari på automat-kassen og garantien er ute iflg. Møller. Har andre opplevd lign. og evt. råd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tachy Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hvaslags havari er det snakk om? Er den privatkjøpe gjelder norsk kjøpslov som sier 5 år. ta med deg lovboken og sleng den i boret. Siter 2005 VW Passat 3C (familiebil) 1983 VW Golf 1 GTI med bur+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
formannen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg har benyttet bilen i næring og derfor finnes det ikke garanti eller annen reklamasjonsrett. Synes uansett at feil eller mangel av en slik "størrelse" bør være VW sitt ansvar. I dette tilfelle kan ikke feilen tilbakeføres til hverken sjåfør eller bruken ellers av bilen. Det er et dårlig produkt eller en produksjonsfeil på en bil som kaller seg kvalitetsmerke. Jeg avventer nå et tilbud fra Møller om delvis dekning av ny automat-kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg