GoDevil Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Har en 97 mod Lt1 med 6 trinns T56 på hånd,og lurte på hvordan disse er og trimme mtp å beholde orginal bottning? Den kommer fra en 97 Pontiac Formula Ram jet,så jeg tror den skal yte 305hk orginalt.Og jeg veit Ls1 er bedre,men dette er det jeg har råd til,så ferdig me det. Blir nok uansett vesentlig sprekere en den gamle 305`n :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 har vurdert kombinasjonen lt1 og sentrifugal kompressor som alternativ i chevelle hgv`n. Det ser ut som om man kan få tak i en bra brukt kompressorsats til et par tusen dollar på E-bay. Tror ikke du kan ladde på så voldsomt med orginal motorstyring. 6-7 PSI eller et halvkilo ser ut til å være vanlig . Finnes vel sikkert mulighet for å omprogrammere orginalstyringa, men dette får andre med mer erfaring svare på om går an. Teoretisk bør 7psi være nok til å lage 450hp. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ellers så selger mange jo LT4 kit til LT1`ene som skal gi en ca 430hk mener jeg å huske. Søk litt på summit og jegs Summit Racing - High Performance Car and Truck Parts | 800-230-3030 JEGS High Performance - Your source for Edelbrock MSD Holley Mr. Gasket Moroso Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.