Gå til innhold

EirikA4`s 1.8 Quattro oppdatering

Ranger emnet

EirikA4

Anbefalte innlegg

nei det det er ikke ledninger, er bare vanlig jernbinnerstreng med isolasjonsteip rundt, er for å holde gitterne på plass... jeg monterte alt nå sist helg og "limer alt" tørker visst ikke så godt i -15 grader:x

ja kommer sikker å få høre det fra mange skjønner jeg, men jeg syns de kler bilen i sin helhet:D

bilder av listene kan jeg sikkert fikse i løpet av uka;)

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pent!

Oh... gleder meg til å begynne med mitt jeg nå... =)

Hvordan plukka du av framfanger?

JEg har samma vinge og bakrutesenker.. ser det blir fint.. gleder meg!=D

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk:D

det blir sikkert bra;)

framfangeren er litt trikky å få av, den sitter ganske godt med ett plastikkfeste på hvær side, ellers er det totxskruene i hjulbuene og to umbrako bolter fremme, hær må du ta av begge de ytterste plast grillene på fangeren, for å finne de må du bare legge deg på bakken og se opp:sombrero:

du får ha lykke til med ditt prosjekt;)

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du og ta et bedre bilde av innteriør listene dine?

Her har du noen bilder, hoff synes det er så stygt at dashbordkonsollen er blå-aktig... men synes ikke så godt i dagslys, er bare blitzen som avslører alt:violin:

P1010055.jpg

P1010058.jpg

P1010054.jpg

P1010063.jpg

Håper du ble fornøyd med bildene, jeg synes ihvertfall det er MYE finere enn treverket:m'm:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ikke dumt, jeg syns det ble en helt annen bil etterpå, fra gubbebil til mere stilren bil;)

jepp det er matt svart, tror det finnes en matt klarlakk også slik at de blir litt mere "slitesterke" men det har ikke jeg.. skal prøve å ikke slite de ut uansett.. hehe:D

skal prøve og ikke skremme deg til å ikke lakke de, men det er litt jobb å få de av:

De listene på alle dørene er veldig greie å ta av, du tar bare av dørtrekket, fjærner noe av skumgummien som er limet på plasten på baksiden av dørtrekket for å finne alle de små klipsene.

når alle listene rundt dørene er av kan du begynne med å ta ut hanskerommet og plasten under rattet, begge med en 8mm kopp(pipe)nøkkel, så må du ta et flatjern og vippe ut mothakene på de skivene som fester listene i dashbordkonsollen, men hvordan du fjerner den skiven som er festet rett under midtventilene vil du ikke vite hvordan jeg fjernet...:x

Deretter tar du ut cdspilleren og så fjærner du begge de plastfestene som holder spilleren sideveis, så er det to skruer som holder hele rammen rundt bryterene cdspilleren og klimaanlegget. her bruker du også en 8mm...

phju..

kan ta 3 timer å få av hvis du plages men tar max en time å få på;) for da er du så spent på resultatetbabyhmm?

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De listene var jo veldig fine :D

Kanskje jeg skal lakke mine og, vi får se..

På bildene av froten på bilen så ser jeg at det går ledning fra tåkelyse og utapå fangeren deretter inn i lyktespylerne.

Hva er dette?

:)

takktakk, ja jeg ble ihvertfall fornøyd;) anbefales:D

hehe, det spurte torodd også om men dette er ikke ledninger, bare les øverst på siden...

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Hei Eirik, vil bare si at bilen faktisk er enda penere i virkeligheten enn det bildene sier. :)

Ooh, det var jo hyggeli å hørebabyhmm? ja det kan jeg være enig i(a) men dette er jo bare noen bilder jeg tok i ekstase, da bilen akkurat var ferdig, gleder meg til sommeren til jeg får polert den blank og fin og ta noen fine bilder av den;)

Hvordan bil har du Xpression?

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider