Gå til innhold

EirikA4`s 1.8 Quattro oppdatering

Ranger emnet

EirikA4

Anbefalte innlegg

Hey Eirik :D Nydelig A4 du har her ;)

Jeg bare lurer på en ting som jeg ikke forsto når jeg skulle koble til Angel Eyes mine, den passa perfect når jeg kobla den til men så var det noen svarte og røde ledninger som var løse, som mangla en plass å sitte? har du peiling på hvor di skal befinne seg? :S

mvh Chruickshank :D:D

ja ville nok brukt den linken Al3x ga deg, der forklares det meste;)

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy::happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy:

Da var bilen fikset, skaden reparert og lakkert og den siste baklykta montert. i tillegg har hjula som jeg bestilte fra gummihuset.se annkommet posten tärnaby, så de henter jeg på lørdagen:yodude:

men tror ikke jeg legger ut noen bilder før jeg har fått polert bilen skikkelig...

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg tror jeg legger ut noen bilder uansett:D

nå gleder jeg meg til i morgen:titties:

Hmmmmm, lurer på om jeg skal lese til historieprøven eller polere bilen og sette på felgene, før jeg drar på jobb????

HAHAHA:D

Felgene;) mmmmnye

004-1.jpg

002-1.jpg

007.jpg

har invistert i litt bilpleieprodukter, nå som sommeren nermer seg:D

022.jpg

025.jpg

010.jpg

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

8x18 med 224/40/18? Og btw, må ikke bruke bensin stasjonsprodukter på kjerra, kjøp deg maguiars eller autoglym..

Den der tyre shine'n du har der funker forresten jævlig bra, eneste er at den ikke "lasts for weeks" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8x18 med 224/40/18? Og btw, må ikke bruke bensin stasjonsprodukter på kjerra, kjøp deg maguiars eller autoglym..

Den der tyre shine'n du har der funker forresten jævlig bra, eneste er at den ikke "lasts for weeks" ;)

hehe ja fikk høre det på bilpleieforumet:x men jeg tror fortsatt det funker da, men blir vel noe annet etterhvert:D

ja er selv fornøyd med tyre`n shine fra maguiars, er fin når en skal ta bilder;)

du bomma ikke mye på hjula er 8,5x18 225/40/18:partyon:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja det ble lite historielesing, men ble iallefall en stk veldig ren og pen bil på meg med nye felger:D

så jeg slenger ut noen bilder til dere, men da er kravet at dere gir meg en komentar om hva dere syns:partyon: :partyon: :partyon:

mmmmlykkelig og fornøyd;);)

026.jpg

035.jpg

036.jpg

034.jpg

029.jpg

032.jpg

033.jpg

turtlewax gjør iallefall bilen min nok blank å fin for mag:D

037.jpg

038.jpg

kommenterkommenterkommenter!!!!!:D

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte felger!

Kommer sikkert en del kommentarer om at senk hadde gjort seg. Men mener jeg har lest at det skal du ikke. Så det er jo greit. Jeg skal heller ikke det grunnet steder jeg kjører. Derfor det står 17" på min da.

hehe ja det stemmer at jeg har sakt det, men kommer jeg over et billig justerbart som ikke senker så lavt på maximum slår jeg nok til etterhvert, men ja jeg bor oppe i en dal og er ikke akkurat de beste veiene hær akkurat så kan ikke være så lav:x

_eSOo_

blei ren å pen kjøpte litt produkter i dag jeg også så nå blir det blankhetskonkurranse

pene felger

takktakk, hehe den er goo, jeg fikk ikke tid å legge på voks så det blir i morgen, jeg vasket den grundig la på lakkrens og så sealer, blir sikkert enda bedre med voks(aa)

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Skulle heller kjøpt 19" og senka til buene nærma seg dekka, da er fortsatt bilen høy under og det er ingen problem. Nå ser den bare rar ut. Men det er da bare min ubrukelige mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider