RomskogCruising Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Vet det står MYE om facelift her på forumet, men alt er så uklart syntes jeg.. Når jeg skal kjøpe meg facelift, hva trenger jeg? Bare lyktene? Må jeg bestille med pærer? Dere som har kjøpt facelift, skriv opp alt dere kjøpte for å få dette til å fungere :D Mvh Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 http://www.quattroco.com har en sånn liten guide :) Det du trenger er: 4x H7 halogenpære á kr 130.- 2x gul blinklyspære á kr 30,- 2x parklyspære á kr 10,- 2x kontakt til lykt á kr 50,- 8x kabelsko á kr 10,- 8x kabeltetninger á kr 5,- Det er ombygging av Audi før 2000-modellene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jaja :P Men er mange som sier man ikke trenger det der.. Noan andre som kan svare? Hvis man f.eks skal kjøpe av NBS? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ingen? =/ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hvilken modell har du? Visst du har 1995, 1996, 1997, 1998 eller 1999-modell så trenger du delene som er skrevet på den siden. Har du 2000-modell og oppover så trenger du IKKE alle delene som står der. Det eeeer ikke så utrolig vanskelig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Heheh, men folk sier at man ikke trenger alt det greiene der.. Men vist ingen gidder så er jo det greit.. Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Kjøpte bare lyktene fra NBS jeg, resten ordna jeg med selv. Kabler, kabelsko, kabelsamlere og elteip på biltema for samla sum av 70 spenn. Enkelt og greit. Den parten av monteringa gikk på 30 min. Du tester deg frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Der var det svare jeg var ute etter ja :D Takker BruneRune ^^, Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 på facelifte er jo anna panser med spylerdysene til vinduet skjult, andre framskjermer, andre lykter framme/bak og grøftelys, annen dashbord belysning osv..huska ikkje meir i farta Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 byttinga av lyktene er gjort i en fei ... husk at du må slipe vekk en kant i sideskjermen for å få lykta til å passe :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg