DantheMan Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hei trenger hjelp fort for skal på jobb i morgen og bil går ikkje. Har problemer med fordeler og tenning. såvidt eg har forstått skal tenningsrekkefølge vere 1324? skulle hatt bilde av det for sikretskyld.Bilen gikk før eg skulle bytte fordeler.men rotor har tatt borti fordelerlokk.så lurte på om det var slakk og byttet alt+kondensator.men bilen startet aldri. så byttet over sånn det var men går forsatt ikke. har prøvd det meste eg kommer på.når den gikk hadde eg problemer med at når eg gav full gass hoppet fordelerlokk av.endå klyper satt godt.hva kan det komme av? håper på raskt svar,hadde vert veldig til hjelp! mvh -daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 1-3-4-2 er i allefall en god start :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DantheMan Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 svar. ja skreiv feil. fant problemet. 180 grader feil tenningsinstilling. va 2 merker på hjulet så stilte på feil merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Kast i coilen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hvor på fordelern skal 1 være og er det pluggen nærmest torpedoveggen? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Sett ut ifra at du står ved venstre framhjul: 1 - øverst til venstre 3 - øverst til høyre 4 - nederst til høyre (under 3) 2 - nederst til venstre (logisk nok! hehe) 1 er nærmest vifta, 4 er nærmest torpedo'n! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 RuZleBiFf skrev: Sett ut ifra at du står ved venstre framhjul:1 - øverst til venstre 3 - øverst til høyre 4 - nederst til høyre (under 3) 2 - nederst til venstre (logisk nok! hehe) 1 er nærmest vifta, 4 er nærmest torpedo'n! :) IKKE DÅRLIG!!!! Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg