PlumboRacing Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Klovndaniel, Lever den gamle kadetten min enda assa? Syns den var sliten når jeg hadde den jeg, hehe B) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 yes christer, den lever enda, sliten som faen men den har ikke klippt drivaksler enda så det har jo ingen ting å si om den er litt stygg og sliten egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Er det ikke ganske mye gamp i denna der originalt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Neida da ere jo gull;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Er det ikke ganske mye gamp i denna der originalt da? det vil jeg da ikke tru,er jo bare 1256ccm Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 ser litt av broren din her, Ole. kadett'n ser ut til å gå fint ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 se der ja, den volvoen er en sån "store super" bil kjørte med slics å greier, men broder'n hang bra på for det, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Skeie kjørte Store rcn i fjord med S40`n, var ikke spes imponert over den. Sikker på at han kjørte med slicks, og ikke 036 i Bergen?? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 han kjørte det i fjor ja, titta ikke på den jeg, bare gjentar det han sa til broder'n. men mener å huske at det i vertfald ikke var noen 036 Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Skeie kjørte Store rcn i fjord med S40`n, var ikke spes imponert over den. Sikker på at han kjørte med slicks, og ikke 036 i Bergen?? det er jo en supernasjonal bil. det er jo absolutt ikke kadett'n. kadett'n koster sikkert ikke en brøkdel av den s40'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 så var det denna tråden da,, har kjørt en del løp med denne kadett caravanen jeg så, men bryter som regel:( skikkelig ulykes bil jo:( får driten med hjem ver gang oxo:( men nå har vi dratt frem et gamelt RCN karoseri som skal bli BC bil:) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 et kort demper tårn og et langt? denna så jo heftig ut da ole;). bruke denna på sommerfestivalen da eller? blir ascona B på meg der hvertfall;) blir drit morro å kjøre ordentlig bil igjen, drittlei sånne tre-klosser egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 godt å høre at du har våknet igjen:) hehe ja lurer fælt på hvorfor han har kappa ut større plass der??? er jo plass til to doble orginalt, bilen har godt med opel motor oxo, må ha hatt noen lange innsug og trakter, uansett så er demper innfestninga lik på begge sider for det er laga nytt feste på traversen under innerskjermen. nei blir ikke festival bil, kommer med en gammel sliten corsa jeg, trur jeg er den eneste som stiller i å herifra oxo... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 godt å høre at du har våknet igjen:) hehe ja lurer fælt på hvorfor han har kappa ut større plass der??? er jo plass til to doble orginalt, bilen har godt med opel motor oxo, må ha hatt noen lange innsug og trakter, uansett så er demper innfestninga lik på begge sider for det er laga nytt feste på traversen under innerskjermen. nei blir ikke festival bil, kommer med en gammel sliten corsa jeg, trur jeg er den eneste som stiller i å herifra oxo... hehe ja. ja merkelige greier, så jo litt rart ut også. den har gått sånn i sverige den eller? er den forstillinga justerbar og greier eller? så jo hvertfall ut som en genialt konsept på øvre-bærebrua der og sånna fjørbein. hvor skal du bruke denna da? kun du som skal kjøre der? jeg trudde det var blitt tradisjon at far din kjører oldboys med kadett b rally jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 ja er mye rart fremmi der, mye slakkheter oxo, hehe jeg skal nokk aldri bruke den, broder'n skal kjøre med den på landsfinalen så da forsvinner den nokk, hehe ja ser sån ut, de andre har aldri fått ut fingeren med å melde seg på, men jeg for sjekke åssen det ligger ann... ja trudde det var tradisjon selv jeg hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg