Gå til innhold

høggærn racing's bilær

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

den bulka asconan er en b ascona

ble handla i sverige i fjor

 

noen neon lys har jeg aldri hatt på bila mine;)

 

 

se hva som er tilsalgs nå a...

kjente den ikke igjen jeg, men når jeg fikk se motoromet så var det ikke tvil om hvem bil det er;)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1919258

 

han må jo ha bytta hele fronten, er ingen ting som stemmer, syns ræva har blitt rettere oxo jeg...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke "Kriger'n" om det var den du tenkte på..? Den bilen står nok godt oppi Valdres enda. Denne Ascona'n har også 4-bolta bakaksel. Den bilen kjøpte han privat av Vegar F. Åsen veit jeg.. Har sett den i aksjon på Elverum før han tok kassa. Gikk veldig godt den der.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du brukte på landsfinalen Vegar, var vel den du kjøpte av Terje Hoff? Prøvde å få den på bud for noen år siden på Front jeg, men ble ikke bil på meg der gitt.. :-( Skulle da ha brukt den som delebil til ett RCN-prosjekt som aldri ble noe av..

 

Mulig den var lei å kjøre, men gromt å se på, værtfall! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha den var ikke god å kjøre i det hele tatt. var noe tull med forstillinga hele løpet.. ellers var vel alt greit bortsett fra att den var jæverlig stiv.. men sånn er det når man handler privat få dager før løp.. men motoren var jo rimelig grom da =)

 

hmm.. den så jo så krem ut å kjøre.. så ut som en dans å kjøre med..

 

kanskje den har ascona A syndromet som Bryhn altid har sliti med på A, understyring og har på ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår