asona_er_best Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 stakars gamle opel'n likte ikke 3.giret altså.. hehe så artigt ut det der jah;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 har 3. gir rundt svingen da;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 har 3. gir rundt svingen da;) 4.gir den ikke orka da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 både og.. når jeg setter opp bilen så hiver jeg den fra 4. til 3., så bånn gass, justerer sladen med pedalen og på slutten når den begynner å nerme seg snurre pungtet hiver jeg2. sså etter ssvingen hiver jeg 3. igjen og konstrerer meg om å få opp farta til neste sving igjen, er mange der oppe som sladder hele sletta, men det blir det ikke noe fart av;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 da var sesongens første løp overstått... vi dro opp til steinkjer med ver vår corsa a broder'n kvala og jeg kvella... den gule corsa 1600 fikk da 3.plass og ble borte på bud... lol, bare for at en bil er i finale og en annen ikke er det så vil det ikke si at den i finalen er best? hehe min hadde jo 2.0i og den andre hadde jo 1600, men på det såpe føret der oppe så var det liten motor som gjalt! fyren som fikk bilen sa: er det gjort noe med 2literen eller? fatter'n sa: det er en vanlig 1600!, kjøper sa: Å det er 16v og smilte. fatter'n sier igjen NEI det er en 1600 motor!!! kjøper sa, nei faen du kødder? og begynte frebilsk å fikle med panser låsa for å få opp panseret der han og kameraten sa fy faen i kor når de så motoren, hehe jeg satt å flira konstant når jeg skrudde ut stolen, hehe jeg sa vel oxo noe om at den sorte hadde 2liter, men jeg forsto ikke hva han svarte meg og sa bare ja ja, hehe brodere'n hadde tre strake og lå i mølje i a finalen da han til slutt måtte trekke det korte strået og tokk en karusel snurr oppi en snøfond, hehe jeg ble trufet av en annen bil i første omgang og fikk et dekk ødelakt og en drivaksel revet av, stilte til start igjen med to forskjelige framhjul og nysveiset drivaksel i2.omg og fikk2. bak en civic som gikk noe jækli, han hadde nokk vunnet hele greie hadde han ikke blitt snuret i b finalen( han lå en halv runde etter de andre og kjørte seg opp til andre plas der, hehe, 3.omg ble jeg truffet i hjulet igjen etter start og da røyk drivakslingen igjen:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 hilse bror å gratulere med kvalling da ole;).. håper det blir bygd en ordentlig fin bil til landsfinale på Aremark, blir vel nesten hjemmebanen deres det vel?.. det er artig når folk velger feil biler på bud så jeg skjønner godt at du lo.. hehehe.. men å være den som kjøper feil bil er ikke noe morro, jeg valgte jo helt feil på gardermoen,frontmestermøtet 07. tok den orginale når jeg kunne tatt den som var trimma, den som var trimma var uten bud også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Var vel meg du traff i 1 omgangen,døra på colt`n står nesten midt i bilen men holder seg igjen fordi at dørstokken er bøyd opp på utsiden. Var altfor glatt i 2 og 3 omgang. Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 hilse bror å gratulere med kvalling da ole;).. håper det blir bygd en ordentlig fin bil til landsfinale på Aremark, blir vel nesten hjemmebanen deres det vel?.. det er artig når folk velger feil biler på bud så jeg skjønner godt at du lo.. hehehe.. men å være den som kjøper feil bil er ikke noe morro, jeg valgte jo helt feil på gardermoen,frontmestermøtet 07. tok den orginale når jeg kunne tatt den som var trimma, den som var trimma var uten bud også. det skal jeg gjøre vettu;) ja det er mange ganger folk tenker likt og ungår den som går best oxo og dermed tar den andre for den er det sikert ikke mange buda på, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Var vel meg du traff i 1 omgangen,døra på colt`n står nesten midt i bilen men holder seg igjen fordi at dørstokken er bøyd opp på utsiden.Var altfor glatt i 2 og 3 omgang. ja der var du ja, hehe du og heller gikk ut til høyre og jeg tenkte yes oppning, men det vart ikke lenge:( hehe ja ble fin den døra de, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 det skal jeg gjøre vettu;) ja det er mange ganger folk tenker likt og ungår den som går best oxo og dermed tar den andre for den er det sikert ikke mange buda på, hehe ja det er så nitrist å kjøpe feil.. hehe.. men men, fort gjort. dere klarte ikke å holde dere lengre altså?, siden dere dro såpass langt mener jeg.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 holde oss nei, klør i fingra etter mere nå... bergen neste vell? hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 holde oss nei, klør i fingra etter mere nå... bergen neste vell? hehe vurderer bergen sterkt jeg også.. mutter'n bor jo i bergen og stefaren min jobber med en som kjører supernasjonal borti der, så han skulle skjekke om ikke jeg og lars erik fikk leid en bil borti der så vi får kjørt. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Husker du på gardermoen når du mista den gamle ascona a krigærn, og dem som kjøpte den var sikker på de hadde kjøpt en ascona b. Du måtte gjenta en del ganger att det var en A. hehe. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 haha det er pent.. er jo ikke så vanskelig å se forskjell på de to bilene da. kommer selvfølgelig ann på hvilket øye som ser men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 hehe Klovn: leie bil faktisk, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg