asona_er_best Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 hehe Klovn: leie bil faktisk, hehe haha ja faen heller a.. mutter'n bor jo i bergen så vi bor jo gratis der, også er det altid hu som betaler flyreisa så ved bare å leie bil og betale som vanlig så blir det jo billigere det enn å dra bil over selv..det er jo et hælvette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Husker du på gardermoen når du mista den gamle ascona a krigærn, og dem som kjøpte den var sikker på de hadde kjøpt en ascona b. Du måtte gjenta en del ganger att det var en A. hehe. Grattis med 2.plassen i helgen forresten. artig da;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Grattis med 2.plassen i helgen forresten. artig da;). takker:) Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 kamerat av meg som vant.. var hans første rally, men han har kjørt supernasjonal 2 år da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 da var sesongens første løp overstått... vi dro opp til steinkjer med ver vår corsa a broder'n kvala og jeg kvella... den gule corsa 1600 fikk da 3.plass og ble borte på bud... lol, bare for at en bil er i finale og en annen ikke er det så vil det ikke si at den i finalen er best? hehe min hadde jo 2.0i og den andre hadde jo 1600, men på det såpe føret der oppe så var det liten motor som gjalt! fyren som fikk bilen sa: er det gjort noe med 2literen eller? fatter'n sa: det er en vanlig 1600!, kjøper sa: Å det er 16v og smilte. fatter'n sier igjen NEI det er en 1600 motor!!! kjøper sa, nei faen du kødder? og begynte frebilsk å fikle med panser låsa for å få opp panseret der han og kameraten sa fy faen i kor når de så motoren, hehe jeg satt å flira konstant når jeg skrudde ut stolen, hehe jeg sa vel oxo noe om at den sorte hadde 2liter, men jeg forsto ikke hva han svarte meg og sa bare ja ja, hehe brodere'n hadde tre strake og lå i mølje i a finalen da han til slutt måtte trekke det korte strået og tokk en karusel snurr oppi en snøfond, hehe jeg ble trufet av en annen bil i første omgang og fikk et dekk ødelakt og en drivaksel revet av, stilte til start igjen med to forskjelige framhjul og nysveiset drivaksel i2.omg og fikk2. bak en civic som gikk noe jækli, han hadde nokk vunnet hele greie hadde han ikke blitt snuret i b finalen( han lå en halv runde etter de andre og kjørte seg opp til andre plas der, hehe, 3.omg ble jeg truffet i hjulet igjen etter start og da røyk drivakslingen igjen:( haha, knalltøff bil :P Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 ja der var du ja, hehedu og heller gikk ut til høyre og jeg tenkte yes oppning, men det vart ikke lenge:( hehe ja ble fin den døra de, hehe Må vel kappe ut og sveise inn ny dørstokk og få på ei ny dør ja,skulle egentlig gjøre det før sprova men var bra jeg ikke gjorde det,hehe. Skal dere mere til Trøndelag i år eller? Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 takker:) jasså, komet i gang med rally? ses ikk på noe bilcross løp noe mer da:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Må vel kappe ut og sveise inn ny dørstokk og få på ei ny dør ja,skulle egentlig gjøre det før sprova men var bra jeg ikke gjorde det,hehe. Skal dere mere til Trøndelag i år eller? ja bra du var lit treg med det da, hehe broder'n skal til lonke og kjøre rcn, trur ikke jeg skal oppover noe mer i år.. Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 vitsen med det var? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 jasså, komet i gang med rally?ses ikk på noe bilcross løp noe mer da:( Kommet igang nå ja :) Blir nok noen få bilcross løp og skal du se.. Satser jo på comeback med Lada'n en eller annen gang også, nå sitter det riktig hjerte i ladan også.. hehe. og om jeg ikke skal kjøre selv, så kommer jeg jo helt sikkert for å se på deg vettu ole ;)hehe Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 høres bra ut;) ja trenger en heia gjeng, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hey. klar me RCN bilen nå.???? du må ta turen til vikedal å kjøra i år. Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 bilen min er å blir aldri klar:( fatter'n in mangler å og si bare lakk. ja kanje det du;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 broren din kommet noen vei på coupè'n sin a? hva mangler på din a`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Mange biler her ja :) Den Rekorden var tøff, åssen ser den ut nå? Fortsatt like hel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg