bilcrosss Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Rå rcn kadett! :D Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 takk for det du! har endelig fått tak på flere ruter og har nå fått listra meg ferdig (nesten) fått på nytt opel merke og opelmotorsport på taket oxo, samt navnet mitt i ruta broder,n er i sige han oxo sliter med fotobukceten i dag, tar et kvarter/ halv time per bile, så er noen som driver å laster nå oxo, men klarte ikke å vente lengre med å poste dette innleget, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Dette blir bra! :) Jeg stjeler et par bilder hos deg :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 til hva da? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 til hva da? Skal bare ha dem ^^ Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 oki, hehe ta så mange bilder du vil du;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Takker ;) Skal du begynne å kjøre rcn til sesongen? :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 kjørte rcn i 2006 oxo jeg og begynner å kjøre igjen så fort bilen er klar igjen Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Oook ;) Lykke til! :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 takk for det du:) da var corsaen til bake fra bur sveising så har jeg begynt på en ny;) skulle vere bbruksbil, for så å gå i bilcross etter det, men når jeg har en hel låve full av vetran biler så er det dumt å betale 3 lapper i årsavgift på denne, så bygger bc bil med en gang jævla fin bil å kjøre:)denne har servo og det hadde jeg håpet å få til med den nye motoren som skal inn oxo:) kjørte en uten servo og en 240 anvergang på snøen (den ene dagen vi hadde det her nede) og må si at rekord er en mye finere bil å kjøre:) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Var rekorden bedre å kjøre enn volvoen mener du?:) Rekord er jo den slådda:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Kjøpte du en helt ny Corsa å bygde om til bilcross? Eller holder du på med det? Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Var rekorden bedre å kjøre enn volvoen mener du?:) Rekord er jo den slådda:P når jeg sier at jeg skal bruke den i bilcross, så er det mange som sier: hæ? skal du bruke den store bilen der.. men da sier jeg: ja de kjører jo falt med store tunge volvoer, så måtte jeg teste da vettu for å se selv, har kjørt lite volvo, men nå har broder'n en stående så da testa jeg begge to og må si jeg likte rekorden best. er det noen 740 som har noen brukanes utveksling? tenkte litt på å hive opp en 740 aksling da den som sitter der synger noe jævlig, men vis de ikka har noen fine utvekslinger så tar jeg fra en 2.0s grunnen til 740 aksling og ikke 240 er pga bredden Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Kjøpte du en helt ny Corsa å bygde om til bilcross?Eller holder du på med det? driver å bygger en corsa b til bilcross ja.... husker ikke vilken model det er jeg men... er en 1,6 16v world cup. skikelig morsom bil, prøvde den på gate før den ble plukket ned... enda et sånt lite regne stykke på at bilcross ikke trenger å koste mere en hva en for igjen bilen ga vi 5000kr for av en som tydlig vis ikke viste bedre, hehe så solgte vi en amsse ræl for 4 lapper så front dela for et par lapper, oxo konmer det en og skal ha bak luka og ene døra, pris vet jeg ikke enda, men vi får hans gamle i innbytte, det er rust i hannes deler og det har jo ikke noe å si;) buret koster ca 3500kr Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 driver å bygger en corsa b til bilcross ja....husker ikke vilken model det er jeg men... er en 1,6 16v world cup. skikelig morsom bil, prøvde den på gate før den ble plukket ned... enda et sånt lite regne stykke på at bilcross ikke trenger å koste mere en hva en for igjen bilen ga vi 5000kr for av en som tydlig vis ikke viste bedre, hehe så solgte vi en amsse ræl for 4 lapper så front dela for et par lapper, oxo konmer det en og skal ha bak luka og ene døra, pris vet jeg ikke enda, men vi får hans gamle i innbytte, det er rust i hannes deler og det har jo ikke noe å si;) buret koster ca 3500kr Du er en makaløs kæll til å stå på ole... Hvor holder han bur kællen til? lang ventetid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg