Gå til innhold

høggærn racing's bilær

Ranger emnet

oleopel

Anbefalte innlegg

når jeg sier at jeg skal bruke den i bilcross, så er det mange som sier: hæ? skal du bruke den store bilen der..

men da sier jeg: ja de kjører jo falt med store tunge volvoer,

så måtte jeg teste da vettu for å se selv, har kjørt lite volvo, men nå har broder'n en stående så da testa jeg begge to og må si jeg likte rekorden best.

er det noen 740 som har noen brukanes utveksling? tenkte litt på å hive opp en 740 aksling da den som sitter der synger noe jævlig, men vis de ikka har noen fine utvekslinger så tar jeg fra en 2.0s

grunnen til 740 aksling og ikke 240 er pga bredden

Slår ikke meg når det gjelder tung bil..:P eg skal kjøre for første gang med en e28:P litt feil valg av førstebil? jaja..

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er en makaløs kæll til å stå på ole...

Hvor holder han bur kællen til? lang ventetid?

han kællen heter torfin heller og driver heller bil i mysen traktene, vi har fått igjen bila sån fra tre dager til ei uke, men nå sa han at vi måtte komme fort med neste for nå begynte det å komme inn mye

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår ikke meg når det gjelder tung bil..:P eg skal kjøre for første gang med en e28:P litt feil valg av førstebil? jaja..

e28? er ikke det en gammel 5 serie?, er vel ikke så tunge de?

går fler 7 serie bmwer i bilcross, da snakker vi tung bil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins ikke rust i tårna:)

100_1888.jpg

100_1891.jpg

men her er det rust, hehe ser bakken, så henger festet for bli sittende, så det er noe som tar i mot for en smell

100_1892.jpg

fått ribba den invendig i helgen og sveiset noen huller

100_1902.jpg

satt på låser rundt om og montert omega bakfanger for syns skyld, hehe

100_1904.jpg

bare å få av frontfangeren nå, menden får jeg ta etter buret er ferdig, håper nemlig den går dit i morgen.

lampene skal få sitte på helt til jeg skal på løp;) hehe brått så er jeg på rudskogen å kjører med denne, hehe

100_1905.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på tide du våknet daniel, har venta lenge på at du skulle titte her nå, hehe

(a ascona)

siter volvo driter i den detsverre, kansje jeg bytter ut med en 2.2 eller 2,4 opel motor:)

(rekord EII)

ja blir vel å sette i en 2,4 motoren tenker jeg, er skikelig stiv å fin å kjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ikke aktiv pcnerd for tia. har roa seg litt ned på pc bruken vettu ole. hehe også som håvard sier har jeg vært i toten og skrudd, og trent litt med å beine rundt på område der, eller hva håvard?

får håpe ascona'n blir bra da ole, og rekord også. gøy å se noen bruke rekord for dem er det jo ikke stort mange av i bilcross, og hvorfor ikke liksom..hehe

Lars Erik har solgt Ascona A gatebilen han hadde da, og kjøpt seg Kadett C 1,2 ;) orange med masse rust, men det er sveisa og tektylert så nå begynner det å komme seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ikke aktiv pcnerd for tia. har roa seg litt ned på pc bruken vettu ole. hehe også som håvard sier har jeg vært i toten og skrudd, og trent litt med å beine rundt på område der, eller hva håvard?

hehe:P ja blei ett par løpe turer :P godt det bare var falske alarmer.. men hadde jo ikke gjort no om vi hadde blitt tatt da, vi hadde jo planen klar vi :P

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider