PlumboRacing Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 må jo dra dit.. er noe tøft! jeg skal dit;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Hvor er det? :) Mulig jeg spørr dumt xD Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 strømmstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Smaken er som baken! Afterski er det som gjelder i påska;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 da var rekorden til bake fra bur sveisin:) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Bra detta Ole! Har ingen bilder av å lage front på Vectra A vel? Driver å fikser ferdig Siv Agnethe sin nå! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Faen mange biler skal du ha klare æ? Endelig en bakhjulsdrift igjen... Stå på ole.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 detta blir jo kjempe bra ole. ser ut som du kommer til å sitte trygt med de bura der gitt.. bilen blir jo bra å;). lykke til videre med prosjekta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Bra detta Ole!Har ingen bilder av å lage front på Vectra A vel? Driver å fikser ferdig Siv Agnethe sin nå! har ikke noe bilder av det nei, er vel bare å ta ei plate å borre noen hull det, dumm den regelen der ass, gjør alt så mye vanskeligere med disse nye bila... off... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Faen mange biler skal du ha klare æ? Endelig en bakhjulsdrift igjen... Stå på ole.. har ingen helt klare enda da, hehe står igjen noe på alle sammen, har intryk av at jeg er den eneste som gidder å gjøre noe har oxo.... ja blir konge med litt RWD igjen;) har du fått til bake din fra bur sveising da? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 detta blir jo kjempe bra ole. ser ut som du kommer til å sitte trygt med de bura der gitt.. bilen blir jo bra å;). lykke til videre med prosjekta ja nå kan jeg take så mye jeg vill, hehehe bilen blir bra ja;) er jo en opel;) jo takker for det du Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hehe ja sant det, er opel. fikser ikke helt å kjør dem jeg men å skru på er helt rått. prøv å ikke tak såååå mye da. hvertfall ikke så hardt som bror din gjør det. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 har ingen helt klare enda da, hehe står igjen noe på alle sammen, har intryk av at jeg er den eneste som gidder å gjøre noe har oxo.... ja blir konge med litt RWD igjen;) har du fått til bake din fra bur sveising da? Ja fikk den igjen 2 dager etter den ble levert. begyner å se lyset nå, ikke så mye igjen med selve bilen. Torfinn Heller og gutta skal ha mye skryt for det ble veldig bra.. Skal begynne med motoren idag sammen med 24 andre som skal hjelpe meg utover kvelden:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 KlovnDaniel: er ikked en typpen som taker gitt, hehe har vel så lankt hatt mange tilbud, men detter ned på hjula igjen. og kaller ikke det på aremark for taking, var bare en tipping;) hehe gikk jo så sakte rundt... HOOSIER: hmm, så du fikk igjen bilen med en gang ja... har venta i evigheter jeg nå.... da håper jeg de 24 andre er av typen som kan klemes flate når da her gjort nytta si;) får vil tru det blir trankt med 24 personer der oppe, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ja nå har jeg holdt på hele uka me å orden med rekorden, skal på rudskogen å kjøre i morgen se, hehe 2.2ien skal få smake det, hehe, har satt inn bøtte stoler på begge sider og viktigst av alt,, sveisa sperre. rekorden ble sykt mye bedre å kjøre med dette buret i seg. har herja med bilen ver kveld hele uka nå og er venskelig å gi seg igjen, hehe stolen på førersiden her står gliset da:) ' fikk faen ikke ut rattet, etter å ha ødelakt diverse ting på ratt stamen, så fant vi denne fine ratt avdrageren, hehe funka fint, hehe kommet enda et nytt medlem i familien:) rekord 20s har stått imange år hjemme hos et eldre ektepar var veldig fint å få den vekk akurat den dagen sa han, for det var han 80ende bursdag, hehe satte i nytt bateri, men den ville ikke fyre, helte bensin i gasseren og den fyra med en gang, men varte ikke lenge, hehe jeg røkla hele plassen, det putra og smalt og den ville ikke gå på tomgang. så kjørte jeg meg en tur med den (hart som faen) og når jeg kom til bake da så gikk den så strøkent som bare det, har vel aldri hørt en så strøken cih, hehe ' ... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg