Gå til innhold

høggærn racing's bilær

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stakkars kadett'n til far din a.. blei jo voldtatt på hoppet ser jeg.. så også video på bilcross.no, kan jo ikke kjøre dyre rallycross biler på sånn bane. davidsen hoppa jo i filler forstillinga så det ut som også. herregud

 

davidsen mista hjulet han...

 

men ja, fy faen for en dårlig bane, ble bare filler av masse RCN biler, stakar han i den sorte escroten, han mista hele ræva og eksosanleget og i tileg fikk han teknisk sort flagg, han var ikke mye bli for å si det sånn.

 

kadetten står i giggen nå, den er så jævlig skev i forstilinga og bakre innfestning til berebruene er revet av rammevangen.

og her skal de kjøre #EM i rallycross????

 

selv omega bilcross bilen ble skrot på det hoppet, for å ikke snakke om ryggen min...

 

mista eksosanleget og knakk støtdemperene bak på lørdagen.

på søndagen var hoppet javna ut etter mange sure klager

 

takker HOOSIER, men det var vel å ta litt i? hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja da har vi jo mistet to biler og solgt en privat så langt i år

og jeg trur jeg selger astra stv'n min nå snart oxo, da jeg ikke har tid til å få den ferdig...

 

men det har da ramlet inn en ny bil her på tunet siden sist oxo:)

 

100_2158.jpg

 

100_2156.jpg

 

100_2154.jpg

 

her er oxo et bilde til av rally raketten som jeg ikke hadde bilder av etter farge skifte

100_2276.jpg''

 

denne uka har jeg holdt på med asconan da den skal brukes på aremark nå snart

skulle egentlig ha gjort ferdig kadett gsi'n, men siden jeg ikke kom med på lyngås så er jo det liten vits...

 

fått seg et strøk med lakk og litt annet, så nå gjenstår det bare å få volvo møka til å gå....

100_2269.jpg

 

100_2266.jpg

 

100_2270.jpg

 

100_2275.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår