johnhell Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Så på et Pipercross innsatsfilter på Bs bildeler. Dette skal passe til min Citroen Xantia 2,0 i 95 mod. Noen som har prøvd dette på sin bil? Vil dette gi noen effekt i kraft eller lyd? Andre merker som anbefales? Eller er det kon filter jeg skulle satt inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Så på et Pipercross innsatsfilter på Bs bildeler. Dette skal passe til min Citroen Xantia 2,0 i 95 mod. Noen som har prøvd dette på sin bil?Vil dette gi noen effekt i kraft eller lyd? Andre merker som anbefales? Eller er det kon filter jeg skulle satt inn? Neppe noen av delene...er ikke de Pipercross-filtrene i skumgummi? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Jo, ser at de skal være i skumgummi. no good? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 bs har rykte på seg for lang leveringstid, bare så du ved det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Jo, ser at de skal være i skumgummi. no good? Niks. Selv riktig oljet jobber det seg igjennom støv i de,slik at man ender i mange tilfeller opp med noe som ligner seig slipepasta i innsugsrørene. Og,de stopper som jeg nevnte i en annen tråd her,nesten bare pukkstein og småfugler... De er bedre enn å ikke ha et filter på i det hele tatt,men det er også alt.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Eller er det kon filter jeg skulle satt inn? Hvis du vil ha mer lyd, setter du inn konfilter. Du får ikke noen effekt av det, kanskje på buttdynoen. :) Innsatsfilter er ikke så mye å stresse med, vanligvis er OEM filter helt fine til sitt bruk. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg