Joshh88 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 mitt instrument lys funker ikke.. har sjekka sikringen og den er hel.. hva kan jeg gjøre for å få instrument lys? golf 2 84 modell 1.3l Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Sjekket om lyspæra funker? Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 nei, prøvde å ta ut instrument panelet for ikke så lenge sia, det var jævlig kranglete! hehe.. så gav det opp.. :P men hvis du har noen råd eller tips på hvordan det taes ut eller noe så spytt ut:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er da ikke kranglete, er ganske lett egentlig: Du har noen skruer i ramma rundt tachometrene, bryterene osv, disse løsner du lettest ved å dra ut bryterene, og så ser du hvor skruene er. Det meste eg ganske logisk bare du får begynt ;) Dersom du skal ha ut tachometer-boksen, så er det vanligvis(?) 2 brede kontakter i underkant, og to skruer fremme til sidene, oppe på boksen. Så er det bare å ta den ganske så rett ut, kan du skru litt finner du fort ut av det ;) Et godt råd; Kjøp deg Haynes-manual, de har gode nok illustrasjoner og forklaringer til at du finner ut av slike små-ting på bilen :) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 takk for svar:) skal by opp til kamp mot instrument panelet i dag tenkte jeg:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg