Gå til innhold

Luftfilter montert på forgasser

Ranger emnet

spancer_87

Anbefalte innlegg

Hei. Som dere ser på tittelen, så skjønner dere nok hva det er snakk i. Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan finne tak i sportsluftfilter som monteres direkte på forgasseren? Helst Norske sider, men trenger ikke være det. Er til Lancer'en min=):naaaws

Lurer samtidig på om noen har erfaring med feil på de elektriske vinduene på denne bilen? når bilen står å bakker, og jeg trykker på knappen for å få ned vinduet på førersiden, går turtallet litt ned på motoren, noe som tyder på at det er et sollid strømtrekk, men det skjer liksom ingen ting! Deffekt motor til vindusheisen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Som dere ser på tittelen, så skjønner dere nok hva det er snakk i. Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan finne tak i sportsluftfilter som monteres direkte på forgasseren? Helst Norske sider, men trenger ikke være det. Er til Lancer'en min=):naaaws

Lurer samtidig på om noen har erfaring med feil på de elektriske vinduene på denne bilen? når bilen står å bakker, og jeg trykker på knappen for å få ned vinduet på førersiden, går turtallet litt ned på motoren, noe som tyder på at det er et sollid strømtrekk, men det skjer liksom ingen ting! Deffekt motor til vindusheisen??

Kjenner ikke til Sportsfilter som kan monteres direkte på forgasser, men til spm 2. så er det kansje bare vinduet som har hengt seg opp, lenge siden det har blitt brukt? Jeg hadde samme problem på sierraen, da var det bare noen stag som hadde hengt seg opp. så lenge motoren mister litt turtall så er nok vindusheisen ok. Av med dekselet på døren og sjekk ;)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KN har til mange gassere iallefall, men om de har til noe særlig japsegassere er verre, veit at du får universal, der du kutter til bunnbplata til filteret så den passer din forgasser.

KN det er snakk om nå.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...