Jonas Kleppe Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hello folks Har eit lite problem. Eg har en E90 2007 model, med BMW Profesional stereo. No vil eg kople på sub på anlegget. Eg har funnet ein sub og foresterkar som eg meiner er høvelig... Korleis løyse problemet? - finnest det utgang? - lavnivå/høynivå adapter på hattehylle høgtalarene håper på snarlig svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Kleppe Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Ingen som kan bidra med noke :P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Kleppe Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 takker :P Men begge adapter var vanskelig å få tak i...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hello folks Har eit lite problem. Eg har en E90 2007 model, med BMW Profesional stereo. No vil eg kople på sub på anlegget. Eg har funnet ein sub og foresterkar som eg meiner er høvelig... Korleis løyse problemet? - finnest det utgang? - lavnivå/høynivå adapter på hattehylle høgtalarene håper på snarlig svar Har slik som du etterspør på lager. Send mail. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Koble til en høynivå til lavnivå adapter på høyttalerne i hattehylla. Funker bra det. Gjorde det iallefall for meg i e46'n. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg