tutigard Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Noen som har gjort dette? Noen i Bergens området som gjør dette? Vil trekke opp tak, seter (forann og bak) og dørpaneler. Hva vil dette koste ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Zorba i Åsane gjør nok sånt. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 pris kommer ann på stoff du skal ha og hvem som gjør det. men det du forespeiler mellom 15 og 30k for stoff om du ikke kjenner noen. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Ok, da var det litt dyrere enn jeg trodde. Vurdere å kjøpe slik forsydde trekk fra HTS, og få med litt stoff i fargen jeg skal ha til å trekke sidepanelene. Noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Trekkene fra hts sitter ihvertfall som et skudd hvis du bestiller de skreddersydde, de er sikkert ikke vanskelig og overtale til å selge litt ekstra stoff eller. Evt kan du jo høre med de om de kan trekke om dørene for deg, godt mulig at de gjør sånt. De lager jo komplette innredninger til hiace eller transporter(husker ikke hvilken). Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hm.. OK, håpet noen kunne si noe om trekkene til HTS. Ja det blir selvsagt skreddersydde! Jeg skal ta en telefon ned å høre tenker jeg! Takk for gode svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg