Gå til innhold

Hjernen på min Audi 100 2.2T

Ranger emnet

tor_eriko

Anbefalte innlegg

Audi 100 Avant -90mod 2.2 turbo.

hvor ligger hjernen på den, er det en eller flere på den, bilen får bensin og tenner litt men dauer av igjen.. er bein kaldt ute da men.. noen som kan fortelle meg hvor hjernen er og er det noen som kan noen tjuvtriks for å kanskje få start?

-86mod Volvo 740 b230e

-97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.

Insprutnings hjernen din ligger på pasasjer siden ( ved a-stolpen ) bak det deksejel nede ved gulvet. Sitter under lista til "dørkarmen".

Mvh

Okei! hvilken hjerne er det som er under baksete på venstre siden?

Var å skulle starte den nå, den starter kanskje før 2sec så dauer den.. di som hadde den parkerte den og gadd ikke den meire, etter den sto på verksted ei stund.. di meinte på det var hjernen som var ødelagt, men det gjør ikke noe for jeg har en delebil med hjerne, så også di hadde koblet noe tull opå kaldstartventilen.

-86mod Volvo 740 b230e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! hvilken hjerne er det som er under baksete på venstre siden?

Var å skulle starte den nå, den starter kanskje før 2sec så dauer den.. di som hadde den parkerte den og gadd ikke den meire, etter den sto på verksted ei stund.. di meinte på det var hjernen som var ødelagt, men det gjør ikke noe for jeg har en delebil med hjerne, så også di hadde koblet noe tull opå kaldstartventilen.

Hvis du har ABS så er det hjernen til den som sitter under baksetet, samt styreenhet til diff'n på quattrobiler..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ABS så er det hjernen til den som sitter under baksetet, samt styreenhet til diff'n på quattrobiler..

Okei!! takker så mye for svaret :D

da skal jeg ta å plukke ut rett hjerne og stikke bortover å prøve :D får håpe den tenner og starter lengre en 2-3sec :P

-86mod Volvo 740 b230e

Lenke til kommentar
Del på andre sider