BolliRolf Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Noen her på forumet som har bygget lukket kasse til 10" herts? Trenger mål og liter hvis noen har?? Mvh Bolli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Mål kan du jo bestemme selv hva som passer best i bilen, men hvis du ender opp på ca 14 liter har du et bra utgangspunkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Noen her på forumet som har bygget lukket kasse til 10" herts?Trenger mål og liter hvis noen har?? Mvh Bolli Akkurat det elementet har litt spesiell parametre, litt høy resonansfrekvens og litt høy Qts. På Norsk: jo større kasse dess bedre, minimum 20 liter mener jeg, helst 25-30. Stor kasse, men til gjengjeld blir den utrolig effektiv. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BolliRolf Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 har hørt at det skal være 5cm fra magnet til bakvegg på kasse, står jo også i manualen som følger med elementet. det står ikkje min ell max i teksten.jeg tolker det som at det skal være 5 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Det er nok minimum 5cm, det skal væra Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har hørt disse elementene med litt over 30 liter per element. Var 2 stykker i en BMW sedan, og det er en bil det er vanskelig å få lyd i , men spilte utrolig pent og dypt. Virker som det blei litt for mye av det gode med så stor kasse og en GROM amp, så det ene tok kvelden såvidt jeg kan forstå, brent spole. Men var virkelig gode elementer, var nok noe brukerfeil, eller, spilte jo så godt at han kunne ikke la hver å spille høyt , høyere enn han burde med de.. Men gode elementer. Lurer selv på 2 stykk 10" HX250 i båndpasskasse nå.. :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg