Gå til innhold

Lyst på "Old VW's never die"-t-skjorte?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heihopp!

Jeg har muligheter for å få trykt opp 20 t-skjorter med undernevnte motiv.

vw_never_die.gif

Er det noen som er interessert? Kr. 200,- stykk, pluss porto (ca. 50,-).

Og så det er sagt: jeg tjener ikke noe på dette her. (Dessverre.) Det er kun fordi jeg vil ha en t-skjorte selv, men minimumsantallet er 20..

Om det er av interesse så legg igjen et ord i tråden, eller PM meg, så skal jeg få satt i gang trykkeriet..

Om endringer ønskes på motivet (VW-emblem i grillen bort, f.eks.) så lar det seg gjøre. Men kun et motiv blir trykkt.

Btw.. Om det er andre ting som er av interesse, så kan jeg videreformidle kontakt. De produserer det meste med trykk og sånt; både kopper, stempler, reklameskilt, tekstiler, osv..

De har også folieskjærer som kan lage rimelig avanserte utskjæringer til å klistre f.eks. på bil. Her er det mulighet for egenproduserte klistremerker og lignende for en billig penge..

Moderatorer: Dette er ikke egenreklame, da jeg opererer i en helt annen bransje.. : ) PM meg om ”annonsen” ikke faller i smak..

*blah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail er en fin ting. Ivertfall når en får raske svar.. :)

Fekk litt oversikt over priser, farger og modeller frå trykk-folka..

200,- for t-skjorte til herre; hvit, grå og rød

250,- for dame-topp; hvit og rød

350,- for genser; grå

Alle størrelser på de ulike plaggene.

Tja.. Dametopp var en god ide.. Desverre er ikke frøkenen min særlig bilinteressert.. Tror jeg sliter med å få en sånn på henne.. Men forsøket verdt.. :D

*blah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider