Gå til innhold

Min S4 2.7bi-turbo

Ranger emnet


Silverking

Anbefalte innlegg

Igår kveld vart det bom stopp, skulle få på igjen girkassa ette svinghjulet var fikset..

Monterte på svinghjulet og etter litt ringing til kloke folk, fekk ej vete momentet 60Nm+180 grader :o

Dette momentet torte eg ikkje å bruke på dei gamle boltene, so nye vart bestilt og kommer imorga 0800..

 

So dagen idag har eg kun fått vasket litt i motor rommet og ellers slappet av for imorga er det opp 0700 so eg får gjordt alt eg skulle idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørs om bilen er oppe og går til jul, skulle sende hjerna avgarde idag men den blei selfølgeleg glemt, kom faktisk ikkje på det før no..

Men ska på jobb i jula, so det kan no vere presang til meg når ej kjøme heim:)

 

Førde trur eg att eg må halde meg unna, har fått intrykk av att det er so masse ustabile folk der:deng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg hatt en laaaaang dag i verkstedet, begynte dagen hal ni da eg var stad og hentet boltene til svinghjulet, jobba deretter omtrent konstant til seks, og so pause og tur med hunden..på ann igjen sju til 2300..

 

Men no er motor oppgraderinga FERDI!!!

 

Håper imorgen å få motoren inn i bilen igjen:D

 

Bilder av dagens jobb..

 

IMGP2451.jpg

IMGP2452.jpg

Nye clutch og trykkpplate montert og sentrert

IMGP2453.jpg

Girkasse på!!

IMGP2454.jpg

Ny turbo på høgre side, det gjekk nokelunde å få på..

IMGP2455.jpg

Ny turbo montert venstre side;det var eit helvete!!

IMGP2456.jpg

Motor bakenfra med alt montert inkludert varmeskjold

IMGP2457.jpg

Motor bakenfra med alt montert inkludert varmeskjold

IMGP2458.jpg

Nye trykk røra..

 

Det var det idag,masse jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt langt vekk berre for å ta deg med på en tur:)

 

Noke kjøring i benk trur eg ikkje blir før sommeren, men den vil nok yte so vidt over 265hk visst eg er heldi;)

 

Men no tilbake til dagens update...

Fekk ikkje gjordt so masse idag og har desverre ingen bilder p.g.a enkvan hadde glømt kameraet heime: rolleyes

 

Men motor og gir er tilbake i bilen, mellomaksel,fjørben og eksos er montert på:)

 

Var så gåen etter gårsdagen pluss eg hadde masse anna å gjer idag, men litt blei no det alikavel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er du galen:)

 

Hjerna er sendt til usa for å få lagt inn ny programvare, hadde ikkje turt å starte den engang på orginal map:)

 

Sender den ditt fordi det er samme firma eg har handlet alt ifra so dei veit ka eg har og har levert lignende oppsett før..

 

Men benking blir ikkje før sommeren eller noke, men eg har en viss anelse kor eg vil ende opp;) 265+hk håper eg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår