Gå til innhold

Min S4 2.7bi-turbo

Ranger emnet

Silverking

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fortsatt ikkje funnet heilt ut av det med nødmodus, håper det blir bedre når eg får byttet den lambda sonda som er gåen, men får ikkje sett noke meir på det før eg kommer fra jobb igjen..

Når det gjelder turbo kitt so handlet eg alt fra Vast Performance, dei har kjempe service og god greie på slikt

Kan anbefale rs6 oppsettet, det sparker ivertfall godt ifra:D

hehe, ja vil tro de sparker;) syns min med mtm chip og litt slikt funker bra, men begynner å bli lei, blir aldri nok motor vettu:D

har du fått benka din med hk\nm og slikt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja vil tro de sparker;) syns min med mtm chip og litt slikt funker bra, men begynner å bli lei, blir aldri nok motor vettu:D

har du fått benka din med hk\nm og slikt?:)

han solgte bilen etter att han tapte mot 1.8t min;) :D hehe nei,da. skjer det noe mer med nødmodusen da silverking? venter på video av gromlyden!:)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje fått benket bilen, men er uansett betenkt på å legge ut slik info..

Men det går en s4 i usa med akkurat samme oppsettet, den blei målt til 450hk på hjula..

So til banebruk håper eg att eg har cirka det samme, kjører på orginalt trykk på veien:)

Lyd ting har det blitt dårli med, er ingen slike funksjoner på iphone, so skal sjå om eg kan ta med en kompis med en annen telefon når eg kommer heim om 14dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han solgte bilen etter att han tapte mot 1.8t min;) :D hehe nei,da. skjer det noe mer med nødmodusen da silverking? venter på video av gromlyden!:)

Nødmodusen håper eg forsvinner for gådt når lambda sonden blir skiftet:)

Den kan ivertfall forårsake det, siden verdien blir so forskjelig på høgre og venstre sonde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje fått benket bilen, men er uansett betenkt på å legge ut slik info..

Men det går en s4 i usa med akkurat samme oppsettet, den blei målt til 450hk på hjula..

So til banebruk håper eg att eg har cirka det samme, kjører på orginalt trykk på veien:)

Lyd ting har det blitt dårli med, er ingen slike funksjoner på iphone, so skal sjå om eg kan ta med en kompis med en annen telefon når eg kommer heim om 14dager

hehe, du kan jo legge ut "bane specs" eller noe slik vettu;) det er da vell ikke ulåvlig?;)

er nok det ja, er det ikke en orginal audi S4 MTM med 450 eller noe slikt også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt gjetting siden den ikkje er benket men...

Bane specs:

440Whp

620Nm

Bilen som benket dette har samme delene og samme programmet som min bruker på bane..

Veit ikkje kor mykje driverks tap som blir regnet på desse bilene men vil tru effekten bikker 500hk med god margin i motoren

På vei har den som sagt orginal effekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lite nytt her gitt..

Driver og sorterer ut litt feil, har skiftet begge lambdaene og no når eg hadde et race mo en S2 so takket luftmengde måleren for seg..

Ny er på vei fra Tyskland

Fargen på bilen er orginal, bilen vart spesial bestilt når den var ny med denne fargen og med lyser panser og tak..

Du vil ikkje finne den i dei normale farge listene til VAG men du vil finne den blant Mercedes fargene..

Eg er kjempe fornøgd med fargen sjøl og syns den er mykje finere en nagaro blå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt her gitt..

Driver og sorterer ut litt feil, har skiftet begge lambdaene og no når eg hadde et race mo en S2 so takket luftmengde måleren for seg..

Ny er på vei fra Tyskland

Fargen på bilen er orginal, bilen vart spesial bestilt når den var ny med denne fargen og med lyser panser og tak..

Du vil ikkje finne den i dei normale farge listene til VAG men du vil finne den blant Mercedes fargene..

Eg er kjempe fornøgd med fargen sjøl og syns den er mykje finere en nagaro blå:)

ja syns fargen var mye penere jeg også;) min er til lakkering nå, håper fargen jeg valgte blir bra også, får har ikke sett noen blier med den fargen før, den er vist HELT ny eller noe lignende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider