Gå til innhold

Min S4 2.7bi-turbo

Ranger emnet


Silverking

Anbefalte innlegg

Hei, Sykt fin s4 du har :) tok meg den frihet til å legge ut noen bilder av den på nettby-profilen min. Håper det er ok, bare si fra om jeg skal fjærne dem :)

 

(nick: larzr )

 

 

Er ikkje på nettby sjøl, men so lenge du ikkje setter deg som eiger er det heilt greit:)

 

Når det gjelder treffet i mai, so er det godt muleg eg tar en tur visst det passer med shift plan osv..:)

Takk for invitasjonen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er eg heime og s4en er testet, virker til å gå rimeleg greit, men eg mister stortsett veigrepet når eg paserer 0.7bar..

 

Men uansett so var det en herli følelse å få start, va litt små kluss til å begynne med.

Batteriet viste seg å vere gåent og servo pumpa må visst ha olje for å funke ???

 

Men ellers er eg godt fornøgd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med film, men det var våt vei når eg begynte å spinne;)

 

Men no har eg løst problemet med laddetrykket:)

 

En eller annen har montert n75 ventilen feil vei.. ;)

 

So no ladder den akkurat som den skal og alt ser ut til å funke greit..

 

Men lurer på om det er hull i bensintanken, for bensinen forsvinner rimeleg kjapt ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen har montert n75 ventilen feil vei.. ;)

 

Men lurer på om det er hull i bensintanken, for bensinen forsvinner rimeleg kjapt ???

 

Jeg tror jeg vet hvem som har montert den feil.. ;)

Og at bensinen forsvinner, der er jeg vitne på at du har en tung

høyrefot :D

 

Men var bra at du fant ut hva som var gale da Odd !:)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,kan ikkje huske og ha sett bilen din:)

Hadde akkurat vert og parkert min mormor på over nitti, so etter all den fin kjøringen so måtte eg no gasse litt:)

 

Hehe.. Det forklara saken..! Nei, jeg hadde firmabil, Aasebø & Ulvestad.. Kom rett etter deg og skulle ut på hovedveien i krysset der bortom Mix;)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten update

 

Veit det har vert dårlig med bilder i det siste, men skal prøve og skjerpe mej,..

 

Fant igjen kameraet også no så da skal ej få tatt bilder imorga av fronten, syns sjøl det vart alvorleg mykje bedre, men til dei som tenker på å montere FMIC på desse bilane, so vil eg fråråde det på det sterkeste, har no skåret og slipt so masse på fangerene att den aldri vil bli det samme igjen

 

Lyktespylere må også fjernest for å få det til, og no har eg klart å rote vekk eine dekselet til dei so visst noken har liggende og slynge en slik so er eg veldi inntrisert i å få kjøpt det...

 

Imorga har eg time for å få lest ut/slettet feilkoder på bilen, den går fortsatt av og til i feilmodus og det ha vore greit og sluppet..

Hadde et drag igår mot en c4 av eit slag, parkerte den men så gikk bilen min i feil og eg fekk halvert laddetrykk..KJEDLI!!

 

Har bestilt VAG-com og diagnose utstyr til firmaet mitt, so blir vel og teste det ut på min først ser det ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update

 

Veit det har vert dårlig med bilder i det siste, men skal prøve og skjerpe mej,..

 

Fant igjen kameraet også no så da skal ej få tatt bilder imorga av fronten, syns sjøl det vart alvorleg mykje bedre, men til dei som tenker på å montere FMIC på desse bilane, so vil eg fråråde det på det sterkeste, har no skåret og slipt so masse på fangerene att den aldri vil bli det samme igjen

 

Lyktespylere må også fjernest for å få det til, og no har eg klart å rote vekk eine dekselet til dei so visst noken har liggende og slynge en slik so er eg veldi inntrisert i å få kjøpt det...

 

Imorga har eg time for å få lest ut/slettet feilkoder på bilen, den går fortsatt av og til i feilmodus og det ha vore greit og sluppet..

Hadde et drag igår mot en c4 av eit slag, parkerte den men så gikk bilen min i feil og eg fekk halvert laddetrykk..KJEDLI!!

 

Har bestilt VAG-com og diagnose utstyr til firmaet mitt, so blir vel og teste det ut på min først ser det ut som

 

har selv dette problemet med at s4'n går i nødmodus, lader bare 0,5 eller noe slikt da, men funker etter at tenninga har vært av og på, har ennå ikke greid å funnet helt ut av det:p men virker som det er på en varm dag og slikt bare;) eller vis man står iro lenge;) må poste her om du finner feilen, muli jeg har noe av de samme kansje;) har du noe forslag til steder å skaffe turbo kit til s4 foresten? ser du har gardert deg fint med din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv dette problemet med at s4'n går i nødmodus, lader bare 0,5 eller noe slikt da, men funker etter at tenninga har vært av og på, har ennå ikke greid å funnet helt ut av det:p men virker som det er på en varm dag og slikt bare;) eller vis man står iro lenge;) må poste her om du finner feilen, muli jeg har noe av de samme kansje;) har du noe forslag til steder å skaffe turbo kit til s4 foresten? ser du har gardert deg fint med din:)

 

 

Har fortsatt ikkje funnet heilt ut av det med nødmodus, håper det blir bedre når eg får byttet den lambda sonda som er gåen, men får ikkje sett noke meir på det før eg kommer fra jobb igjen..

Når det gjelder turbo kitt so handlet eg alt fra Vast Performance, dei har kjempe service og god greie på slikt

 

Kan anbefale rs6 oppsettet, det sparker ivertfall godt ifra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår