Gå til innhold

Min S4 2.7bi-turbo

Ranger emnet

Silverking

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei SilverKing, utrolig pen bil du har, og håper du går for de felgene du la inn bilde av de var sykt deilige, ser for meg at de kler bilen din veldig godt, digger blank kant og sort senter, godt du fikk Stian til og ta bilder, han er flink til og ta bilder...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SilverKing, utrolig pen bil du har, og håper du går for de felgene du la inn bilde av de var sykt deilige, ser for meg at de kler bilen din veldig godt, digger blank kant og sort senter, godt du fikk Stian til og ta bilder, han er flink til og ta bilder...

Dei felgene(zito titan) er bestilt,berre usikker på ka tid eg skal hente dei,eller om eg skal få dei sent hit:)

Stian er en raser med kameraet og ein hyggeleg kar, og når han tilfeldigvis bur her so må en no bruke han litt til bilder:)

Trur han no er officielt uofficielt fotograf for bilklubben vår(Ørsta og Volda gatebil):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ey Silverking!

Synes så tydelig jeg kjenner igjen bilen din fra VACN-forumet, men jeg kan jo godt si at den er lekker her også! ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men min bil er jo ikkje i nerheten av en rs4..er det ikkje det du har??

Joda, det er greit nok at det er en RS4 jeg har, men synes ikke du skal henge deg så opp i forskjellene. S4 B5 er en kjempebil som er utrolig morsom å kjøre. Hadde en slik en selv som forrige bil. :thumb

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å FY F... det ble grise lekkert med de felgene

synes bilen din er lekker jeg ass... :D

Takktakk, koseleg med slike tilbakemeldinger:D

Venter no på høg/lav nivå adapter pluss arbeidslyst til å få trekkt det eg trenger av kabler for å få liv i anlegget, er rimeleg spent på korleis desse subbene vil spele med den forsterkeren eg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider