Gå til innhold

Min S4 2.7bi-turbo

Ranger emnet


Silverking

Anbefalte innlegg

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det finnest folk som har blitt oppringt fra forsikring selskapet som ville sei opp avtalen p.g.a bilen var trimmet

Det skjedde fordi forsikrings selskapet vart tipset av folk som er medlem av bilforumet etter att dei var så dumme å legge ut hk antal...

 

Men bilen min vil få flere program, so den vil ha cirka 265hk, når eg bruker den til kvardags..

Det er orginal effekta i motoren på s4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update..

Etter masse frusterasjon og liknende er no bilen montert ihop mangler berre en silikon kopling på eine intaks røret mitt..

Må også fylles ny olje på girkassa og clutchen må luftest, dette tenkte eg å få gjordt på verksted..

 

So det var dett for idag, himla gla for å vere sopass ferdi,trur ikkje eg har lyst å gjer jobben en gang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
sånn sett ja.. men har hørt om pr super idiotiske løsninger der du må av med hele fronten bare for å bytte lyspære på en bil!

 

tror det var no audi av no slag

 

Renault har de mest idiotiske løsninger på å bytte pærer!!! :D

 

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm her var visst forskjelli ting som har skjedd siden sist:)

 

So vidt eg veit er det ingen audi som må av med fronten for å skifte clutch:)

 

Bilen min er no montert sammen med nye oljer på motor og gir, eneste som mangler nå er Hjernen og den ligger i tollen i oslo..

 

Når det gjelder effekt på bane so vil den ligge rundt 450hk på hjula, med dette oppsettet:)

Var ivertfall det som blei målt i benk på en s4 med samme oppsettet i usa:)

 

So gleder meg mildt sagt til å få startet den opp, har vert stillstand i flere månader nå, p.g.a forsinkelse på hjerna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår