HellKicker Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har fått tak i no gratis tilleggsinstrumenter jeg tenkte å hive inn i vraket mitt :D Det er kaldt ute, og mangel på garasje gjør at jeg vil gjøre det lett; hvordan kan man enklest mulig trekke et par kabler fra kupé (helst førerside) og ut til motorrom, uten å demontere dashen? Kan heller pynte til våren :D Har seff søkt, lite å finne hvis ikke det er noen fancy ord jeg ikke kan :) Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Rett til høyre for bremsekraftforsterkeren er det to gummiplugger.. Ta ut den ene og stikk et hull i den, tre ledningene inn. Hvis du nå kjenner forsiktig med hånden rett under rettstammen inn mot torpedoveggen(Inni bilen) så finner du ledningene der. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Takker =) Begynte fra andre siden jeg, mistenkte at det kanskje var galt, men det var så jævelsk kaldt ute :P Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg